View Full Version : HP- jeg har limt in en tabell!!!


guro
29-08-05, 10:10
I åndslover tråden min på slevutvikling. Det ser i hvertfal riktig ut hos meg.

Med det samme jeg 'har deg'. Hvorfor får jeg med kontrollteng når jge limer inn fra Word inne på Selvutvikling (lavkarbo.no). CR og LF blant annet blir synelige, men det skjer bare under selvutvikling, ikke i journalen. I journalen får jeg usyntlig LF for både LF og CR, og må slette 'dobbel linjeavstand'. Men inne på Selvutviling må jeg fjerne masse synlige tegn.

Skjønner du hva jeg mener?

HP
29-08-05, 10:16
Egentlig ikke :o

Kan du linke?

HP
29-08-05, 10:20
Fant den, stilig! Aner ikke hvorfor det gikk, mend et gikk så da er vel det greit :ja:

guro
29-08-05, 10:23
Siste innlegg i denne tråden er en tabell limt inn fra Word. Jeg har deretter redigert og fjernet masse tegn oppstod i kopieringen.

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=6240

Om jeg limer inn noe fra Word i Selvutvikling ser det slik ut:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?p=111211#post111211

Om jeg limer det samme inn her ser det slik ut:

De nære ting



Ditt sinn monne flyve så vide omkring.

Det er som du glemmer de nære ting.

Det er som du aldri en time har fred,

du lengter bestandig et annet sted.



Du syns dine dager er usle og grå.

Hva er det du søker? Hva venter du på?

Når aldri du unner deg rast eller ro,

Kan ingenting vokse, og intet gro.



Gå inn i din stue. Hvor liten den er,

Så rommer den noe ditt hjerte har kjær.

På ropet i skogen skal ingen få svar.

Finn veien tilbake til det du har.



Den lykken du søker bak blånende fjell

- kan hende du alltid har eiet den selv.

Du skal ikke jage i hvileløs ring,

Men lær deg å elske de nære ting.



Arne Paasche Aasen






Skjønner du nå hva jeg mener? Eller ser det ikke rart ut hos deg?

guro
29-08-05, 10:30
Aner ikke hvorfor det gikk, mend et gikk så da er vel det greit :ja:

Joa, det er forsåvidt greit, med hvorfor er det forkjellig inne på Selvutviking og i journalen for eksempel. Limte in tabellen i journalen min også for test, og det virker selvfølgelig ikke der. :confused: Også er det det med de søpple tegnene som kommer på Selvutvikling og ikke ute i resten av forumet.

Mener ikke å plage deg altså , er bare grusomt nysgjerrig av meg. Også tenkte jeg at her var det et clu til å få til tabeller over alt :o

:snil:

HP
29-08-05, 11:16
Joa, det er forsåvidt greit, med hvorfor er det forkjellig inne på Selvutviking og i journalen for eksempel. Limte in tabellen i journalen min også for test, og det virker selvfølgelig ikke der. :confused: Også er det det med de søpple tegnene som kommer på Selvutvikling og ikke ute i resten av forumet.

Mener ikke å plage deg altså , er bare grusomt nysgjerrig av meg. Også tenkte jeg at her var det et clu til å få til tabeller over alt :o

:snil:
Det er vel et clu til meg om at jeg skal sjekke instillingene der du har fått det til... For som jeg har sagt før det skal ikke gå an :p

guro
29-08-05, 11:19
:ja: hilsen veldig :snill: Heia HP!