View Full Version : Drikke på Lindberg...


TinaF
12-09-05, 22:26
Hei! Skal begi meg ut på Lindberg i morgen, men har ikke fått bøkene enda. Lurer på hvordan det er med drikke på Lindberg... ikke alkohol altså... mer sånn kaffe (koffein/koffeinfri/i det hele tatt?) og te (sukketter/fruktose/i det hele tatt noe?) osv... noen med erfaringer?

*iselilja*
12-09-05, 23:06
Hei! Skal begi meg ut på Lindberg i morgen, men har ikke fått bøkene enda. Lurer på hvordan det er med drikke på Lindberg... ikke alkohol altså... mer sånn kaffe (koffein/koffeinfri/i det hele tatt?) og te (sukketter/fruktose/i det hele tatt noe?) osv... noen med erfaringer?

yo!

har nettopp kastet meg på lindeberg jeg og, atkins og det der ble for ekstremt.. så nå kan vi jo backe opp hverandre;)

jeg tror det er greit med både kaffe og te, er ihvertfall det jeg drikker.. (med suketter i daaa:rolleyes: )

guro
13-09-05, 08:31
Ideelt skal man drikke vann. Det gjelder alle mennesker det. Også kan man jo drikke litt ikke-svarte teer (lakriste er namis). Min favoritt er pesset sitron/lime i vann! Om du vil drikke kaffe, rødvin, farris og andre ting er ditt eget valg.

David
13-09-05, 09:13
Man skal holde seg unna koffein, og dermed er det koffeinfri kaffe og grønn té som gjelder. Dette er fordi koffein binder vannet i kroppen, og hemmer forbrenninga (om jeg ikke har forstått det helt feil...).

Sjøl drikker jeg en kopp kaffe med koffein om morgenen, og holder meg til koffeinfri resten av dagen. Dessuten er det viktig å huske at kaffe (og té?) er vanndrivende, så man skal idéelt sett drikke ett glass vann pr kopp kaffe/té.

Men det er helt håpløst å følge [b]alle[/] regler i begynnelsen. Jeg starter på 4. uka på Lindberg nå, og kaffe er noe av det jeg fortsatt tviholder på, hehe.