View Full Version : Dr.lindbergs rugbrød i porsjonspakninger

Sugarpill
24-09-05, 13:14
Så dette på nettsiden, men har ikke funnet det i noen butikker enda..noen som sett det? :confused:

Nille
25-09-05, 15:01
Jeg så det på Meny forrige uke -og på Helgø i Stavanger sist lørdag. Så det er ute, men hvor det er i ditt område....nei det vet jeg ikke. Jeg kjøpte ikke fordi det var for mye karber for meg, har litt lav toleransegrense ser du !

David
10-10-05, 17:45
Fikk tak i de på CC, men kjøpte heller vanlig Vollkornbrot. De inneholder det samme, men Fedon sitt er dobbelt så dyrt ;)

Benzo
10-10-05, 17:47
De det på Smart Club i Oslo...hvis det er til noen hjelp :)

guro
10-10-05, 20:08
Jeg har sett det på Meny

des65
12-10-05, 17:30
Fikk tak i de på CC, men kjøpte heller vanlig Vollkornbrot. De inneholder det samme, men Fedon sitt er dobbelt så dyrt ;)
Dette vollkornbrot har jeg sett i porsjonspakninger på Rema, men det står ingenting om karber eller noe slikt på pakningen. Er denne typen lovlig hos Lindberg? Håper noen vet.

Fedonisten
12-10-05, 17:49

Har ikke Vollkornbrot hjemme nå - men jeg mener da bestemt at Fedon sitt er både beriket med ekstra proteiner og karbohydratredusert. ;)

Fedonisten
12-10-05, 17:51
Er denne typen lovlig hos Lindberg? Håper noen vet

Joda - er lovlig. Men det er et bedre alternativ å spise Lindberg sine egne brød. Pga. beriket med proteiner og redusert på mengde karbohydrater.

:klem: