Det er ikke til å unngå å legge merke til at endel av dere har veldig lange signaturer. Mange bare med luft i. Kansje det vil være en ide å slanke dem litt?
Skriv her hvis dere trenger hjelp. :)
Det blir litt luft mellom disse tickerne uansett, selv om de er helt inntil navnet mitt når jeg lager signaturen.
Hvis du klikker dette ikonet oppe til høyre i redigeringsvinduet: http://forum.lavkarbo.no/images/editor/switchmode.gif Så kan du bytte tekstredigeringen til kodevisning. Da ser du raskt hva som gjør dette.
Rundt tickeren skal det bare stå igjen [ img]bildeadresse[/img ] (uten mellomrommene)
Se der ja! Ble ikke det bra da!
Hæh? Jeg må ha sånt inn med 4 teskjeer jeg... Lat som om du snakker til en treåring med en halv hjerne, så kanskje jeg skjønner det. :eek:
Altså, dette skjønner jeg jo:
Jeg går inn på kontrollpanel og signatur. Så trykker jeg på det der tegnet slik at det blir koder istedetfor "tegning" i signaturen der, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med alle tegnene.
Se der ja! Ble ikke det bra da!Kjempebra. :ja:
Hæh? Jeg må ha sånt inn med 4 teskjeer jeg... Lat som om du snakker til en treåring med en halv hjerne, så kanskje jeg skjønner det. :eek:
Altså, dette skjønner jeg jo:
Jeg går inn på kontrollpanel og signatur. Så trykker jeg på det der tegnet slik at det blir koder istedetfor "tegning" i signaturen der, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med alle tegnene.
Rundt tickeren skal det bare stå igjen [ img]bildeadresse[/img ] (uten mellomrommene).
Det er ikke til å unngå å legge merke til at endel av dere har veldig lange signaturer. Mange bare med luft i. Kansje det vil være en ide å slanke dem litt?
Skriv her hvis dere trenger hjelp. :)
* dytter *
oj ja dette må jeg også ha inn med teskje ... har jeg for lang signatur ??? kan godt slanke den litt ??? sikkert mye lettere enn å slanke meg hihi ....
oj ja dette må jeg også ha inn med teskje ... har jeg for lang signatur ??? kan godt slanke den litt ??? sikkert mye lettere enn å slanke meg hihi ....
Din er helt fin. :)
Oppfordringen ligger her fordi mange har signaturer som er mye større enn innleggene de pleier å skrive, og fordi mye av signaturen er luft - grunnet rester etter oppdaterte tickere.
Oppfordringen er her også for at vi skal slippe å innføre regler på dette med signatur. :)