IKKE får vondt i magen av sukkerfritt godteri? Altså ting med sukkeralkoholer eller hva det heter. Synes alle jeg hører om eller snakker med får vondt...
Jeg får ikke vondt. :)
Hverken jeg eller poden. Men vi får en usansynlig stor mengde luft i magen som må slippes ut sånn ca hvert 5 minutt...:o
Jeg får vondt i magen hvis jeg spiser for mye :o
Jeg får ikke vondt. :)
Hverken jeg eller poden. Men vi får en usansynlig stor mengde luft i magen som må slippes ut sånn ca hvert 5 minutt...:o
Så bare luft altså? Og ikke noe vondt? Den var ny. Så bra for deg da. Eller:D
Jeg får ikke vondt når magen har fått mye i en periode.. men luft.. det snakker vi ikke om :p
Så bare luft altså? Og ikke noe vondt? Den var ny. Så bra for deg da. Eller:DEller....
Kan ikke omgås folk den dagen da. :p
Jeg får både luft, diare og vondt. Sist jeg spiste en HEL 100 grams plate med mørk Cavalier-sjokolade, satt jeg på do med grusomme fødselsmerter, faktisk... :eek: Så det gjør jeg ikke igjen!
Men jeg kan spise 50 gram uten å merke noe negativt.
jeg merker ingen verdens ting ...
Jeg får lite reaksjon, kanskje litt romling eller småluft om jeg spiser mye. Men så er kroppen min generelt treg da ...:o
kan atkinser spise sukkerfritt snop... og isåfall hva er sukkerfritt?
kan atkinser spise sukkerfritt snop... og isåfall hva er sukkerfritt?
Så lenge du ikke reagerer på det med magesmerter eller hindret vektnedgang så er det jo bare å spise i vei, men jeg prøver å begrense meg litt da, bruker det helst som helgekos eller kinokos, eller i nøden om jeg får sinnsykt søtsug. :)
*Atkins-barene (både Advantage og Endulge, Endulge crisp og milk er såå gode!)
*Cavalier, alle typer (men disse kan du få j*** vondt i magen av)
*DeBron, alle typer (de har en kjeks-sjokolade som er vanvittig god!)
*Diverse sukkerfri sjokolade og smågodt på Mix/Narvesen
*Drops...
Den som leter, den finner. De selger massevis av sukkerfritt godt i helsekosten og i velassorterte dagligvarekjeder.
Du må passe på at det er litt karber i kjekssjokoladene og sånt. for det er jo kjeks i de. men er du over induksjon skal det vel gå fint..
Mye godt snop der ute.. desverre så er de litt dyr (billigere i sverige)
ja og så er det litt stivelse i colaflaskene til DeBrone
og en ting til.. er du nedover i europa må du se etter sukkerfritt..
fant noen fantastisk gode mørke og sukkerfrie sjokolader i Belgia. med hele og knuste nøtter i. og så var de billige..
og så når det gjelder mørk sjokolade i belgia så er den HELT fantastisk.. mindre karbohydrater en her.. og smaker nesten som melkesjokolade..:sikle:
de jeg kjøpte var noen katter, de hadde de i hvit sjokolade med nugatti med bare 40 karber eller noe sånt og! at jeg ikke kjøpte mer. hadde vel vert oppspist nå like vel. :o(hvorfor har vi ikke puse smily?)
Iset :)
takk skal du ha :)
jeg visste jo om atkins sjokoladen.. jeg synes også den er helt super god!!!
på meny som er min nærbutikk, hadde de fått inn en ny type i dag :D
weee
sjokolade med kjeks og karamell!!!
elsker at atkins blir mer utbredt
uansett tusen takk for tipsene
de sisste dagene har jeg fått vondt i magen utover dagen,gjerne om jeg har spist en anton berg sjokolade ,,og da straks etter
men er ikke sikker på om det er den ,, i dag har jeg spist litt fløtgrøt
en neve kålstuing laget av fløte,,,en anton berg sjokolade ,men det er mange timer siden
og nå i kveld begynner magen igjen,,slitsomt
trodde det kom av ketolysepillene så sluttet med de ,,,men er ikke dem
kan fløten ha noe og si