View Full Version : Maltitol kjøpes på Panduro


Carbokiller
29-03-04, 21:28
Ville bare informere om at Panduro (dere vet denne hobbybutikken som også selger via katalog og har ALT) selger Maltitol flytende 625 g til 79,-.

Dette som en info til de som er intr. i å bruke det. Jeg aner ikke hvordan dette er i forhold til Natreen eller hvordan den reagerer på oppvarming, men så det var etterlyst et sted her inne (og som jeg ikke finner).

Skorpia
30-03-04, 21:10
Det var nok jeg det , som lurte,for det fantes hverken på helsekost eller Apotek. Det jeg lurte var å prøve å lage sjokoladeglasur eller sjokoladesaus til diverse,for jeg synes ikke natreen er særlig tess til det.

Kunne vært moro å prøve det på den sjokoladekaka som du hadde disse kjemiske vaniljegreiene oppi:D

Hadde sikkert vært bedre å lage den uten:-)

ellers,takk for opplysningen.

Selger de virkelig matvarer på Panduro??? Trodde det var bare perler, lakk og gips og sånt jeg:rolleyes:

Summer
30-03-04, 23:07
De har vel sånn hjemmesett til å lage drops og såper og sånnt der da... :)

Iset
30-03-04, 23:45
åå jeg elsker panduro!! de har alt mulig, alt det som Lise ramset opp, og masse annet, masse CACAS:) jeg er helt cacas frelst, og er faktisk ganske flink også :D
Men vi har også en butikk her i Stavanger som selger det meste av Panduro varene, så jeg slipper å bestille :D (har jobbet der også, gjett hvor det meste av lønna gikk? haha)