Håper noen flinke kan svare på følgende: Kan jeg spise low carb tortillas på induksjon? Den inneholder 7g karbo :)
Kan legge inn næringsinnholdet.
Får lunsjbesøk i dag og har så lyst på quesadillas :D
..........var vel litt seint å svare ..... men JA det er greitt å spise low carb tortilla på induksjon, men du må jo telle karbene med da.... og så lenge du klarer å holde deg innenfor din grense så......;)
Hvor får man kjøpt slike da?
Hvor får man kjøpt slike da?
I USA .... :p
Helt sant dessverre. Før kunne de bestilles på Atkins Shop og de sendte. men så sluttet de å sende fordi det er "ferskvare" og nå har de dem ikke lenger. Muligens andre lowcarb nettbutikker selger dem. Det er enten Mama Lupes eller La Tortilla Factory som har de beste. Jeg har en del i frysern fra brodern's besøk i mai i fjor (han bor i USA) ... de er litt tørre nå....
De har Mama Lupes her: http://www.low-carbcounter.com/catalog/ men jeg vet ikke om de sender til Norge........
Takk for svar!! Da vet jeg i hvert fall til en annen gang. Droppet tortillas i dag...flink jente jeg :)
Inneholder EN tortilla 7 karber?? Eller er det per 100 gram?
Mine fra La Tortilla har 11 gram karber minus 8 gram fiber = 3 gram netto pr tortilla.
Men det er de mellomstore. Ikke de største wrapsene. Kan godt hende de største med krydder eller urter har mer........... Og de bittesmå har mindre
Husk bare at fiberet skal trekkes fra på varer produsert i USA !! :D
Mine har 7 per tortillas, men de er stooore :)