View Full Version : Sukkerfri hostesaft?

Karin
21-12-05, 00:52
Vet ikke helt hvor jeg skal legge denne, så jeg legger den her inntil videre.

Jeg har pådratt meg en skrekkelig forkjølelse - typisk det sånn rett før jul da! Til alt overmål er resten av familien like sylta forkjølet. Men mens de kan pøse i seg Bergensk Brystbalsam og Rigabalsam og honning, må jeg finne meg noe annet.

Mannen var på apoteket i dag, og ble litt forvirret av noen tilsetningsstoffer, var ikke helt sikker på hva som var sukker og hva som ikke var det.

Noskapin var det som ble kjøpt inn i dag - men det var hostestillende, og jeg trenger noe slimløsende også. Og Noskapin smaker død og djevler.

Noen tips, noen???

Karin
21-12-05, 00:53
Inntil videre trøster jeg meg med en konjakk. Det er det beste som heller ikke hjelper mot forkjølelse.

jeef-micro
21-12-05, 08:08
Jeg har også blitt forkjølt, og har kjøpt floradix alpenkraft Står på flaska at det er velgjørende for åndedrettsorganene, så da tror vi på det:rolleyes:

guro
21-12-05, 08:09
Inntil videre trøster jeg meg med en konjakk. Det er det beste som heller ikke hjelper mot forkjølelse.
Det løsner da opp litt. Mens jeg studerte hendte det jeg kjøpte men en cognac i matpausen når jeg var forkjølet ... *mimre*