View Full Version : Hvilket kosstilskudd er best på atkinsdietten??


Vigdinil
04-01-06, 08:14
Er det noen av dere som har gode kunnskaper om kosttilskudd spesielt når man er i indiuksjonen? Takk for alle svar:)

nøtta
04-01-06, 12:35
på ketolyse.no får du kjøpt de kosttillskuddene du trenger når du er i ketose, de kalles ketolyse tabletter.

Aline
04-01-06, 13:58
ellers så står det i Atkinsboken hva du trenger :)

Torkil
27-01-06, 22:43
Hei
I meget nær fremtid vil www,ketolyse,no lansere et komplett tislkudd med akllt som trengs for å gjennomføre jkostinfdusert ketiode vurdert fra et mesdidisnk ståsteds. Det :) hetet Ketolyse komtplett.Da vil du få allt fdu trenger. Se opp for www.ketolysde,no (http://www.ketolysde,no)
MVH Torkil

Nille
27-01-06, 23:31
Hei
I meget nær fremtid vil www,ketolyse,no lansere et komplett tislkudd med akllt som trengs for å gjennomføre jkostinfdusert ketiode vurdert fra et mesdidisnk ståsteds. Det :) hetet Ketolyse komtplett.Da vil du få allt fdu trenger. Se opp for www.ketolysde,no (http://www.ketolysde,no)
MVH Torkil

:D Litt travelt i dag Torkil ???:p

Albertine
28-01-06, 09:48
Eller litt brisen? :lol:

Torkil
28-01-06, 10:06
Hei
Jeg skulle ønske det var automatisk retting når vi skriver her - kanskje det er det? Når jeg stresser blir det slikt.Og jeg har en viss aversjon mot å rette innleggene, men skal skjerpe meg. Ut over ketolysetablettene bør man ha et magnesiumtilskudd. Jeg har tatt konsekvensen av det og lanserer magnesiumtablett i løpet av kort tid. Dessverre blir det da tre forskjellige tabletter å ta, men det er i mine øyne bedre enn å gjøre det slik enn å slå alt i en tablet og så finne seg i at det ene mineral hemmer opptaket av det andre.
Vennlig Hilsen
Torkil
Nå ser jeg ABC oppe til høyre. Er det noen som har erfaring med det program man må laste ned ?

nøtta
28-01-06, 10:53
de to tabl (ketolyse tabl) skal jo ikke tas samtidig fordi de hemmer opptaket av hverandre men i tilegg til de tar jeg multivitamin (halv dagsdose) evt kelp og 1000 mg c-vitamin .... hvordan tar jeg detta d ??? 1000 mg c-vitamin er brusetablett saa kan ikke dele opp !

Vigdinil
29-01-06, 20:12
de to tabl (ketolyse tabl) skal jo ikke tas samtidig fordi de hemmer opptaket av hverandre men i tilegg til de tar jeg multivitamin (halv dagsdose) evt kelp og 1000 mg c-vitamin .... hvordan tar jeg detta d ??? 1000 mg c-vitamin er brusetablett saa kan ikke dele opp !

Hei, ja nå har jeg bestilt ketolysetablettene, har tidligere gått på multitabletter og 1000 mg c-vitamin.
Spørsmål:
Er det ikke nok med ketolysevitaminene, må man ha andr emultivitamintabletter i tillegg?
Lurer på hvor lenge man kan gå på 1000 mg c-vitamin?
Noen som vet?
:)

Albertine
29-01-06, 22:12
Her (http://www.roli.no/c-vitami.htm)kan du lese mer om c-vitamin.

ssskaldeman
29-01-06, 22:18
Hei, ja nå har jeg bestilt ketolysetablettene, har tidligere gått på multitabletter og 1000 mg c-vitamin.
Spørsmål:
Er det ikke nok med ketolysevitaminene, må man ha andr emultivitamintabletter i tillegg?
Lurer på hvor lenge man kan gå på 1000 mg c-vitamin?
Noen som vet?
:)

Det enda man i praktiken kan få brist på när man äter fet animalisk kost är kalium. Bristen är teoretisk, eftersom ingen vet hur mycket kalium vi behöver. I början på min viktminskning hände det att jag fick kramp i benen eller förtterna. Jag åt kaliumtabletter och krampen försvann. Kanske var det på grund av tabletterna?

Nu äter jag sällan några tillskott. Jag känner ju att jag mår bra. Jag är alltid pigg och aldrig sjuk. Men så äter jag mycket inälvsmat också! Nästan alla människor fuskar med det...

Sten Sture

Vigdinil
02-02-06, 18:09
Det enda man i praktiken kan få brist på när man äter fet animalisk kost är kalium. Bristen är teoretisk, eftersom ingen vet hur mycket kalium vi behöver. I början på min viktminskning hände det att jag fick kramp i benen eller förtterna. Jag åt kaliumtabletter och krampen försvann. Kanske var det på grund av tabletterna?

Nu äter jag sällan några tillskott. Jag känner ju att jag mår bra. Jag är alltid pigg och aldrig sjuk. Men så äter jag mycket inälvsmat också! Nästan alla människor fuskar med det...

Sten Sture

Kalium er bl.a. bra for hjertet. ( roer ned) Magnesium skal hjelpe mot kramper. Slik har jeg forstått doktor Torkil og andre legeuttalelser. Leser boka di skaldemann.... veldig spennende:)