View Full Version : Dr. Phil


Skorpia
04-04-04, 18:29
Kikka akkurat nå på Dr. Phil, ja og ser at også han har slått seg på lowcarb bølgen:-)

Nå plukker han ut 12 stykker som skal følge kostholdet hans med kamera i hus:eek:
Et slankeprogram over 10 måneder.

Men det er jo et typisk amerikansk program,så det er ikke akkurat noe jeg orker å se på for ofte.

Men tross alt ikke så ille som RICKY LAKE.

Men nå varer det vel ikke lenge før vi får et liknende talkshow i norge,
følger vi ikke alltid etter da????

magdalena
04-04-04, 20:54
Det skal jo lages et a la reality program om slanking.Noe lignende av tjockholmen i Sverige.Har ikke sett på det,men det er visst mange som ønsker å melde seg på:cool: .En grunn var visst at det ble litt press på de når hele Norge kan følge med på slankingen deres..Jeg synes konseptet blir litt feil,men man melder seg på tross alt frivillig.Forresten,scrødingers(aner ikke hvordan det skrives)katt skal ta opp Atkins dietten første program etter påske,om det er på godt eller vondt vites ikke:confused:

Iset
04-04-04, 23:34
ja jeg har sett det med de 12 som skal slanke seg på dr phil, men er det med low carb? det fikk jeg ikke med meg.

Skorpia
05-04-04, 20:56
ja jeg har sett det med de 12 som skal slanke seg på dr phil, men er det med low carb? det fikk jeg ikke med meg.
Jo da det er kast poteter loff og ris i søpla:-)
Går du på restaurant be om dobbelt med veggis:-) i stedet for poteter mm., jeg var for sikkerhetsskyld inne på sidene hans for å kikke.

Skorpia
05-04-04, 21:00
Forresten,scrødingers(aner ikke hvordan det skrives)katt skal ta opp Atkins dietten første program etter påske,om det er på godt eller vondt vites ikke:confused:
Ja det så jeg også,jeg er veldig nysjerrig på hvordan de tolker det,så jeg håper jeg får det med meg. Tror det skrives schrødingers katt:-).