View Full Version : Omtale av Skaldemans bok, strålende kritikker fra flere norske leger


Iset
15-01-06, 17:53
http://lillemaane.no/forfatter/anbefalinger_skaldeman.html

Dette er jo fantastisk. :D:D
Gode kritikker tilogmed fra en overlege i Ski. :p

Det er så bra at dette kommer mer og mer frem i lyset. Frölich, Norum, Bugge, Drevon og co må vel være helt svette nå. :o:o

Iset
15-01-06, 17:54
Her er en litt mer utdypende link med bilder fra Oslo:

http://lillemaane.no/forfatter/sten_sture_skaldeman.html

elco
16-01-06, 01:29
http://lillemaane.no/forfatter/anbefalinger_skaldeman.html

Dette er jo fantastisk. :D:D
Gode kritikker tilogmed fra en overlege i Ski. :p

Det er så bra at dette kommer mer og mer frem i lyset. Frölich, Norum, Bugge, Drevon og co må vel være helt svette nå. :o:o


Yess! Jeg fikk dessverre ikke med meg foredraget til Skaldemann, men jeg fikk med meg DVP og Jens Veiersted - veldig bra! Og så hilste jeg på SSSkaldemann himself etterpå. En slank og forbausende ung utseende 60-åring som ingen noengang ville mistenkt for å ha veid for mye. Boka hans har jeg og anbefaler videre!:D

Iset
16-01-06, 01:39
Jeg har besilt den, gleder meg ihjel til den kommer. :D

elco
16-01-06, 11:38
Det kan du trygt gjøre! :) Han skriver morsomt og er ikke redd for å slakte "hellige kuer" i ernæringsdebatten. Tvert om. I tillegg har han utvilsomt stor kunnskap.

Kristian
17-01-06, 18:10
Utrolig at en vanlig svensk borger får sånn støtte fra så mange leger og ernæringseksperter enda han sier at vi ikke trenger å spise grønnsaker og at vi kan bli feite av frukt.
Skulle gjerne sett en kommentar fra frölich og norum etter all den støtten Sten Sture Skaldeman fikk.

Ziggy
17-01-06, 18:46
Utrolig at en vanlig svensk borger får sånn støtte fra så mange leger og ernæringseksperter enda han sier at vi ikke trenger å spise grønnsaker og at vi kan bli feite av frukt.
Skulle gjerne sett en kommentar fra frölich og norum etter all den støtten Sten Sture Skaldeman fikk.

Nåja... men jeg tror nok både Polysenzki og Veiersted har brukt sitt kontaktnett for at forlaget skulle få tak i disse omtalene... ;)

Nille
17-01-06, 18:53
Skulle gjerne sett en kommentar fra frölich og norum

Hvem ??? :blinke:

Iset
17-01-06, 19:02
Hvem ??? :blinke:
:lol:

The ones which names must not be mentioned. :D

ssskaldeman
17-01-06, 20:14
Nåja... men jeg tror nok både Polysenzki og Veiersted har brukt sitt kontaktnett for at forlaget skulle få tak i disse omtalene... ;)


Det skulle inte förvåna mig. Dag är en klippa, Jens likaså. Vi blev vänner på en gång. Dessutom finns det många fler fackmän som har samma åsikter. Jag tycker mig se en gryende motståndsrörelse i Norge och vill det sig väl lyckas vi locka ut trollen ur deras grotta under det här året. Just nu sitter de bakom stängda dörrar, håller för öronen och hoppas att det ska blåsa över. Men det kommer det inte att göra...

Sten Sture

Ziggy
17-01-06, 20:37
Det skulle inte förvåna mig. Dag är en klippa, Jens likaså. Vi blev vänner på en gång. Dessutom finns det många fler fackmän som har samma åsikter. Jag tycker mig se en gryende motståndsrörelse i Norge och vill det sig väl lyckas vi locka ut trollen ur deras grotta under det här året. Just nu sitter de bakom stängda dörrar, håller för öronen och hoppas att det ska blåsa över. Men det kommer det inte att göra...

Sten Sture

Ja, du har rett i det, Sten Sture... det har vært ganske så stille fra Frölich, Norum, Bugge, Drevon og Co etter at Lille Måne ga ut boka "Bedre uten brød" og boka di, "spis deg ned i vekt"... pussig... :p

Iset
17-01-06, 21:07
Det skulle inte förvåna mig. Dag är en klippa, Jens likaså. Vi blev vänner på en gång. Dessutom finns det många fler fackmän som har samma åsikter. Jag tycker mig se en gryende motståndsrörelse i Norge och vill det sig väl lyckas vi locka ut trollen ur deras grotta under det här året. Just nu sitter de bakom stängda dörrar, håller för öronen och hoppas att det ska blåsa över. Men det kommer det inte att göra...

Sten Sture

JAAA! Jeg blir helt ellevill av dette, jeg sitter bare og dirrer i stolen av forventning!! Jeg forteller om dette kostholdet til alle jeg kjenner, og har faktisk fått hardbarka kritikere til å snu om!! :D
Dette er så spennende, jeg føler jeg lever i en tid der vi snart får en STOR ernærings-revolusjon! :hyper:

Iset
17-01-06, 21:08
Ja, du har rett i det, Sten Sture... det har vært ganske så stille fra Frölich, Norum, Bugge, Drevon og Co etter at Lille Måne ga ut boka "Bedre uten brød" og boka di, "spis deg ned i vekt"... pussig... :p

Bare vent, de har hemmelige krisemøter nå, der de sitter og pønsker ut angrep i media. De har jo VG og flere andre "instanser" bak seg, så bare vent....:p