View Full Version : Kjapp leveranse


Maz
16-01-04, 17:53
Nå ringte de fra FedEx pakken min komer på døren om litt. Skal bli spennende å se hva tollen blir på og ikke minst å finne ut hva jeg synes om produktene. Skal holde dere oppdatert. Mest spent er jeg på jevningen... Tenk jevnet saus og jevnede supper. Det er luksus det!!!!

Iset
27-01-04, 21:25
hva har du kjøpt gjennom Atkins-shop, og hva er du fornøyd og evt ikke fornøyd med? :)
hvor bestiller du fra forresten?

Maz
27-01-04, 21:51
Jeg har ikke skrevet mer fordi jeg enda ikke har fått tollregningen.

Jeg er superfornøyd med Barene har bestilt flere forskjellige Advantage har 21 g protein. Ikke fornøyd med cappuccinoen den smakte vondt. Sausene var OK og jevningen er super. "potetgullet" var soso, brownies har jeg ikke prøvd enda.

Pastaen har jeg holdt meg unna da jeg ble advart om at den var direkte vond. Sluttprisen kan jeg som sakt ikke si noe om. Neste gang bestiller jeg fra England. Denne gangen fra atkins.com

Iset
28-01-04, 13:15
åh de barene høres så gode ut. har du smakk Mocha Crunch? syns den høres så fantastisk ut!

har du linken til shopen i England?

Skorpia
28-01-04, 18:56
Jeg har ikke skrevet mer fordi jeg enda ikke har fått tollregningen.

Jeg er superfornøyd med Barene har bestilt flere forskjellige Advantage har 21 g protein. Ikke fornøyd med cappuccinoen den smakte vondt. Sausene var OK og jevningen er super. "potetgullet" var soso, brownies har jeg ikke prøvd enda.

Pastaen har jeg holdt meg unna da jeg ble advart om at den var direkte vond. Sluttprisen kan jeg som sakt ikke si noe om. Neste gang bestiller jeg fra England. Denne gangen fra atkins.com
Jeg har kun bestill en gang fra USA,fikk regning fra Gardermoen i mai.
Fant den ikke igjen,så den gikk i glemmeboka.:-) fikk regning(purring nå)
Så det kan lønne seg å bestille i januar:-) så går det kanskje 11 måneder før en må betale tollen:-)

Maz
20-02-04, 09:25
Jeg har kun bestill en gang fra USA,fikk regning fra Gardermoen i mai.
Fant den ikke igjen,så den gikk i glemmeboka.:-) fikk regning(purring nå)
Så det kan lønne seg å bestille i januar:-) så går det kanskje 11 måneder før en må betale tollen:-)
Jeg har enda ikke fått noen regning så det ser ut som du har rett der. Sitter nå og skal bestille mere. Vurderer Low carb megastore mot Atkins shop. Ikke lett det der...

Skorpia
20-02-04, 10:22
Jeg har enda ikke fått noen regning så det ser ut som du har rett der. Sitter nå og skal bestille mere. Vurderer Low carb megastore mot Atkins shop. Ikke lett det der...
Da tror jeg ikke du får noen regning heller,kanskje tollen er iberegnet???
Jeg bestilte fra et annet firma,keto et eller annet,og jeg fikk mail fra gardermoen for å godta tollen og regning i posten ganske raskt.
Purringen kom i januar da jeg hadde rota bort den gamle regninga.