snippi
29-01-06, 00:41
Det måtte jo skje en dag....etter nesten 4 ukers standhaftig avhold så knakk jeg sammen og slukte endel sjokolade i dag..... trøstet meg litt med at det var hasselnøtter i den:rodme: Vel i morgen er en ny dag og nye muligheter da skal jeg være tilbake i den"rosa"sonen!!. Men dagens spørsmål går på fysisk aktivitet... Jeg skal snart gjennomføre en fysisk test ifm beredskaps oppgaver på min arbeidsplass. Dette er en ganske hard test på tredemølle med god helling ( oppoverbakke) og vi skal ha 10 kg på ryggen og gå i en viss distanse på tid og uten at pulsen går over maks puls... ( 220- alder)
Kan jeg greie denne testen når jeg nå går på ketolysekur og ikke har noe karbo. lager å svi av ?? hvordan kan jeg på best mulig måte trene meg opp til en sånn test ?? Styrketrening av bein eller bare ren kondisjonstrening ??
Håper noen har litt tips !!
Hilsen snippi
Kan jeg greie denne testen når jeg nå går på ketolysekur og ikke har noe karbo. lager å svi av ?? hvordan kan jeg på best mulig måte trene meg opp til en sånn test ?? Styrketrening av bein eller bare ren kondisjonstrening ??
Håper noen har litt tips !!
Hilsen snippi