Skulle bare fortelle at jeg fant en lavkarbo sjokolade på meny idag.
Cavalier Dark Mokka bar med 3 net gram karber. Så ut som de har forsvunnet i en fei, kun 2 igjen ( Og de var ikke der i går ;-))
Den var helt fantastisk, og kan anbefales!!!
Den har jeg også smakt, og kan skrive under på at den er god! Mokkabønnene derfra er også knall.
liker alle cavalier barene.. men får litt diare når jeg går amok.. finnes mange sukkerfrie sjokolader, men alle gir magevondt..
Oj, mokka bønner? Det er jo favoritten!! Hvor får du tak i den da?
Hvor mye er "amok" ? ;-) (Bare sånn at jeg unngår det .....)
Mokkabønnene finner jeg på helsekost. Da er det lettere å bare ta to og lukke boksen.
Mokkabønnene finner jeg på helsekost. Da er det lettere å bare ta to og lukke boksen.Sukkerfrie mokkabønner? :spent:
Hvor mye er "amok" ? ;-) (Bare sånn at jeg unngår det .....)
For meg er det rundt 50 gram, spiser jeg mer enn det er det "hallo toalett" resten av kvelden.
Helene: har du prøvd sjokolade med lakitol istedetfor maltitol? Feks. Stella premium? Jeg kan godt spise 100 gram av den uten problemer, mens jeg får dødsvondt i magen av mer enn 50 gram Cavalier. De fleste tåler lakitol bedre enn maltitol. Dessuten smaker det bedre og, syns jeg.
jeg tåler faktisk det meste så lenge jeg spiser det ofte.. men jeg er glad i 70% og jeg.. synest det smaker så mye "renre"
Den Dark Mokka bar'en er nydelig - pleier av og til å kjøpe den når jeg skal unne meg noe ekstra godt. Jeg tåler den godt, men eldste datter kan bare spise en bit før det skjærer seg med magen :o .. Vi har helt klart ulik toleransegrense for sukkeralkoholer ja!
Iset: Hvor kjøper du Stella premium da?