View Full Version : leter og leter...


Melania
23-02-06, 19:30
Jeg leser meg i gjennom forumet, men det er litt jobb :) . Feks søker jeg etter Splenda, og finner mye forskjellige i mange tråder. Kunne det vært en i dei og å et eller annet sted på forumet klistre feks spesielle matvarer som mange ofte spør om, som oljer, soyamel, proteinpulver og splenda? Da kunne alle spørsmål og svar om dette festes der, fremfor at nye medlemmer må lete gjennom hundrevis av tråder, og "plage" de gamle forumbrukerne med spørsmål de har svart på mange ganger tidligere?

Fjonken
23-02-06, 19:43
Ja, en sånn produktinformasjonstråd har jeg også etterlyst. Men ingen svarte på min henvendelse..

Melania
23-02-06, 19:51
Ja, en sånn produktinformasjonstråd har jeg også etterlyst. Men ingen svarte på min henvendelse.. Ja en produktinformasjonstråd er det jeg etterlyser!

Hadde vært sååå kjekt :)

Summer
23-02-06, 20:16
Ja, en sånn produktinformasjonstråd har jeg også etterlyst. Men ingen svarte på min henvendelse..Å, det har jeg ikke sett.

Fjonken
23-02-06, 20:19
Men nå har du det. Kan du gi et svar også?:rolleyes:

Nille
23-02-06, 20:21
Det¨er jo bare å lage en det da !! :p

Summer
23-02-06, 20:22
Men nå har du det. Kan du gi et svar også?:rolleyes:
Nehei. :geip:
Jeg var så ivrig etter å gå ut å lete, og finne ut hvordanvi best kan løse det. ;)

Kansje vi kan samle aktuelle tema?

Nille
23-02-06, 20:30
Det som må gjøres er å lage et eget område under "lavkarbo generelt" og kalle det "Produkter som passer for lavkarbo kosthold" eller noe slikt. Jeg har prøvd å lage en, men fikk ikke lov....

HP ??? Lise ???

HP
23-02-06, 20:41
Lise har fiksa :) Dette er noe som kommer på forsiden etterhvert, men i forumet så er det bare å starte tråder hvis det er noe en savner :)

Summer
23-02-06, 20:43
Da har jeg endret den som het oversettelser under oppskrifter til produktinformasjon (der lå bare en tråd, så den har jeg klistret på oppskrifter istedet).

Så da er det bare å starte tråder. :)

Jeg går løs på stevia nå.

Melania
23-02-06, 20:49
JA!:D

Jeg kan prøve meg på Splenda..:rolleyes:

Fjonken
24-02-06, 11:16
Flotters.. ! Nydelig jobba!!! Tusen takk!:D