Prøver å kjøpe kosttilskudd via ketolyse.no men når jeg skal betale blir det plunder. Går greit helt til jeg kommer til bekreftelse. Der de ber om et sikkerhetskode og et passord. Hvor i huleste finner jeg det da? Fjonken er brunett til vanlig, men altså veldig blond når det gjelder sånt noe. Hjelp å få?
Har du kort med bank id er det den sikkerhetskoden den vil ha.....
Om ikke fungerte det å høyreklikke og laste det i nytt vindu.... Om ikke det heller fungerer må du sende en mail, så ringer eller kontakter han som er webansvarlig deg :)
Jeg har visakort med bankid, ja.. men det sikkerhetsnummeret det bes om. er det de tre siste siffrene som står i koden i signaturfeltet på kortet?
Sikkerhetskoden er de 3 siste sifrene av de 7 sifrene som står bak på kortet i underskriftsfeltet.
Jeg har visakort med bankid, ja.. men det sikkerhetsnummeret det bes om. er det de tre siste siffrene som står i koden i signaturfeltet på kortet?
Ja det er 3 tall bak der, jeg tenkte ikke på dem siden jeg alltid blir bedt om å legge inn sikkerhetskode jeg må plukke ut for hver gang av kortet....
Ja, det er de 3 tal som står bag på kortet. Jeg har handlet to gange på www.ketolyse.no (http://www.ketolyse.no) uten problemer.
Men hva med passord da. Har ikke det jeg.. tror eg:confused:
Passord....?? Den skjønner jeg ikke. Jeg har selv bestilt varer derfra flere ganger, men kan ikke huske at jeg måtte legge inn passord noen steder.
Står en linje under den linjen med sikkerhetskode. Jeg heller skjønner ittno av det. Men jeg kommer altså ingen vei uten passord ser det ut som.