Fisken
26-03-06, 11:28
Grrr..... Er litt sur nå, for etter 14 dager på induksjon opplever jeg at etter å ha gått ned 2.5 kg første uka - har 0,7 kg kommet på igjen uke nr 2. Tilsammen har jeg gått ned 1,8 kg noe som jo er bra og ikke så langt unna de 10% man kan forvente (skal ned ca 20 kg), men jeg skal da ikke øke vekten. Testet med ketosestix senest i går, og jeg er da i ketose, men blir jo litt bekymret for at jeg gjør noe feil og går opp i vekt...
Har vekt som måler fettprosent, men har lagt lite vekt på den tidligere da jeg ikke regner den som spesielt pålitelig (hvordan måler man fettprosent via fotsålene??), men har lagt merke til at nummeret er lavere nå enn før. Likevel- jeg likte dårlig at jeg angivelig skal ha blitt tyngre...
Er det andre her som har opplevd det samme, at vekten har økt under induksjon?
Har vekt som måler fettprosent, men har lagt lite vekt på den tidligere da jeg ikke regner den som spesielt pålitelig (hvordan måler man fettprosent via fotsålene??), men har lagt merke til at nummeret er lavere nå enn før. Likevel- jeg likte dårlig at jeg angivelig skal ha blitt tyngre...
Er det andre her som har opplevd det samme, at vekten har økt under induksjon?