View Full Version : Hei....


Marit
26-04-04, 22:00
Synes dette er ett bra sted, men det er så tregt.
Vet vi sitter der mange, med de samme problemer.
Men som oftest er det ingen som er logget på.

Til slutt, du, den ,eller dere som laget dette forumet, er jo aldri der.

SORRY. Men jeg mener det.
:(

HP
26-04-04, 22:11
Stortsett, når jeg er innom er det 3-6 aktive brukere... Nå har ikke jeg tellt hvor mange av de registrerte brukerne som ER aktive - skriver innlegg, men det er en svært liten andel av de 300+ registrerte brukere...

Dette blir vel en utfordring til deg som leser dette! :p
Om ikke noe annet skriv: "Lest" :D

Jeg er ofte innom, men jeg skriver ikke så mye for tiden. Jeg har etterhvert mye å tenke på, men jeg leser så å si hvert eneste innlegg... Og noen svarer jeg på... Som dette :)

Kom med noen gøye diskusjoner da! Både innenfor og utenfor tema! Her blir ikke mer liv enn det vi lager selv! Ingen som har noe provoserende, spennede eller morsomt som de tenker på for tiden? Ingen som har noe de brenner for som de vil engasjere fler for? Jeg har masse... Så jeg skal tenke på et emne... Kommer snart... Må bare formulere litt... :) :)

Summer
26-04-04, 22:25
Yes M@m! ;)

(lest:D;) )

Kansje et tips til HP (og andre;) ) å slutte å surfe under usynlig modus...

(Sånn bare til opplysning HP jobber masse i kulissene bak...:) )

Nille
26-04-04, 23:13
Tregt ??? Syns jeg skriver her hele tida jeg !!! :o
Det er da opp til oss selv å gjøre forumet til det vi ønsker ????
Mange av oss har jo jobb ved siden av og da er det ikke mye tid til overs etter at hus & hem & mann & barn har fått sitt....
Treigt ??? Nei, den skjønte jeg ikke !! :confused:
Syns det er fin aktivitet. Spesielt mødrene med små barn er veldig aktive syns jeg. :)

Å surfe anonymt syns jeg er dårlig gjort..... endten ER man der eller så er man der IKKE !!;)


Hm.........:rolleyes:

Maz
26-04-04, 23:19
Jeg er blandt synderne.

Er innom daglig og vanligvis flere ganger men har skrevet lite i det siste. Fordi jeg har slitt ganske mye siste måneden. Nå som jeg føler jeg er på vei mot sporet igjen blir jeg også mere aktiv her.

magdalena
26-04-04, 23:36
Har aldri vært noe flink til å skrive innlegg.Blir bare feil formulert og føler meg ofte til bry.Men jeg kan alltids skrive "lest",blir endel innlegg av det...:)

Hva med chat her?

Carbokiller
27-04-04, 08:37
Tregt? Nei det synes jeg i alle fall ikke. Takk og pris at det går i denne farten, så kan en stakkars husmor med to grinete unger, grinete mann og med tusen baller i luften klare å følge med på hva som skjer her!!!
Jeg synes jeg alltid får svar på hva jeg vil ha svar å her, det skjer omtrent to timer etter at jeg har spurt. Raskere enn det kan man jo ikke forvente. Vi er jo sånn temmelig nystartet og kan ikke sammenlignes med f.eks. nybaktmamma.com som har flerfoldige tusener av brukere. De gangen jeg er innom her er det alltid noen andre her. Men så må jeg jo si at jeg er omtrent logget inn her hele tiden noen ganger. Skriver litt.. tar oppvasken.... skriver litt... skifter bleier..... leser litt...lager mat.... osv. Så selv om jeg er aktiv så er jeg bare sånn semiaktiv.

Jeg vet jo at med tid og stunder er dette sikkert et mega-stort forum med tusener på tusener av brukere. MEn inntill da nyyyyter jeg tilværelsen her inne. Det er såpass lite at man "kjenner" de fleste. Og de fleste er engasjerte i hverandre. Det gjør at man kan få utrolig nyttige tips og råd som blir veldig personlig rettet. Dette er så bra!!

Malin, jeg synes det er synd at du synes dette er et tregt sted. Jeg håper likevel du synes det er et interessant sted og at du blir værende. Vil jo ikke miste deg!!

Fedonisten
27-04-04, 09:19
Dette var en provoserende tråd - og det er bra!! Og for meg ble det en tråd til ettertanke...

For har ikke jeg, min uskikkelige Fedonist, også til tider tenkt at "det er jo fanken aldri noen her. Aldri nye innlegg - og ikke noe som skjer?!!". Joda, det har jeg tenkt. :uskyldig: Men jeg har aldri tenkt noe mer alvorlig over det. Men så setter MAZ fingeren på det for meg (Tusen takk, Maz! Det er dagens gode gjerning for din del!!!).

For meg handler nemlig frustrasjonen over lite aktivitet på forumet om at jeg så inderlig ønsker å finne nøkkelen som åpner opp for den rette veien for MEG. Tror jeg. Og så legger jeg kanskje skylda på forumet da? Lar i hvert fall frustrasjonen gå ut over det. Selv om jeg VET hva dette egentlig handler om, og at utfordringen ligger hos meg.

Eksempelvis skrev jeg en tråd her om dagen som heter "Help wanted" - og VIPS! så fikk jeg flere innspill som var direkte rettet til MEG. Akkurat det jeg trengte for å ikke følge meg så vannvittig håpløs og liten i denne vanskelige mat-verdenen. Fantastisk! Og resultatet blir jo at jeg får tilbake motivasjon og lyst til å bidra mer her også.

Dette er hvordan det fungerer for meg. Men ingen fasit. Ved nærmere gjennomlesning ser jeg at dette like gjerne kunne ha vært en ny tråd med tittel "TUSEN TAKK ALLE SAMMEN" - for det er vel det jeg sier?!; Jeg får mye hjelp her av så veldig mange - ikke alltid noe konkret, men det er de små daglige dråpene som får mitt livsbeger til å være i balanse og klukke fornøyd. DET er verdifullt for meg - og i dag sender jeg ekstra varme tanker til MAZ som åpnet mine trøtte øyne!

Varm og kjærlig hilsen til dere alle fra Fedonisten (som snart skal veies :eek: )

Anne
27-04-04, 09:25
Jeg er enig med Carbokiller, synes ikke det er tregt, men det er jo ikke alt som er like interessant for alle. Og sant nok; i perioder kan det jo hende vi prøver å gjøre noe annet også :D Jobbe, trimme, lese (noe annet enn om mat og karbo..:cool: ), kino, teater, sove.... pc'n må ikke bli en mani på lik linje med karbo'r; " Bare må ha, bare må ha..."

Vi "avhengige " kan fort bli hekta på noe annet....:rolleyes:

Spøk til side. Jeg synes det er mye flott stoff her, som jeg har lært mye av og som er en fin støtte for meg i min kamp mot kiloene. Jeg er veldig glad for at "noen" har lyst, overskudd og tid til å sørge for at dette er et så fint forum for oss. Av og til klarer jeg også å komme med en kommentar eller to eller et spørsmål av almen interesse. Litt avhengig av dagsform og tid, men alle er jo ikke like tilitsfulle og åpne om sine spørsmål, selvom vi er anonyme.

Og etterhvert som vi blir flere, så øker nok aktiviteten tenker jeg, men jeg synes det er veldig fint at vi på en måte har blitt litt kjent med hverandre da:)
Så selv om vi ikke har så mye å berette bestandig, så er vi her om det kommer et spørsmål vi kan svare på....enn så lenge surfer jeg litt rundt og leser masse flotte "gamle" innlegg. Det står mye der.

HP
27-04-04, 11:18
Yes M@m! ;)

(lest:D;) )

Kansje et tips til HP (og andre;) ) å slutte å surfe under usynlig modus...

(Sånn bare til opplysning HP jobber masse i kulissene bak...:) )
Er en stund siden jeg var usynlig nå da... ;)

Men årsaken var kulissarbeid, jeg hadde ikke muligheten til å svare på innlegg så derfor satt jeg meg til usynlig slik at ikke noen skulle lure på hvorfor jeg ikke gadd svare dem... :p

Marit
27-04-04, 21:47
Lest:D

( Skal slutte å være usynlig jeg oxo ):)