Tidligere bruker
19-04-06, 06:52
Er det noen som har tips/råd til en frokostblanding som selges på en vanlig butikk, som ikke er såå ille?
Har ikke lyst på Lindbergs frokostblanding f.eks... :o Har forspist meg på den tidligere.
Müsli, den i plastpose. havregryna holder seg bedre og så inneholder den nøtter, mandler og rosiner. Perfekt frokost for den som skal ut på langtur:)
Eller bare holde vekta
Her er forslag til hjemmelagde!
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2712&highlight=frokostblanding
Trolljenta
19-04-06, 08:26
all bran plus, 4- korn pluss, 4- korn.
Nå har de vel begynt å selge atkins frokostblanding noen steder?
Mener jeg har hørt det, men husker ikke hvor.
Jeg vet at i Østfold selger de noen Atkins-frokostblandinger i bl.a. på Maxi og i noen av de andre store Ica-butikkene. Jeg har i hvertfall finni en del Atkinsvarer på Ica Maxi i Varnaveien i Moss. Kommer heldigvis mer og mer av dette i flere kjeder... Bruker lang tid i butikken for tiden! :p
Finner Atkins sin på Coop Mega, Vestkanten i Bergen.. Men har alltid lurt på hva en skal bruke å blande ut med... Helmelk eller fløte?? eller vann. Noen som har prøvd?
Jeg blander det med Biola naturell med en dæsj syltetøy fra Heistad.
Det blir best med tre dråper med søtningsmiddel i tillegg.
Ganske ok frokost! :-)
Finner Atkins sin på Coop Mega, Vestkanten i Bergen.. Men har alltid lurt på hva en skal bruke å blande ut med... Helmelk eller fløte?? eller vann. Noen som har prøvd?
Prøv kokosmelk da vel.. ! Santa Marias Thai kokosmelk har bare 0,5 karber pr dl og masse deilig sunt fett!:D