View Full Version : En oppfordring


Begod
29-04-04, 10:11
Kan alle være snille og skrive under trening generelt om hvordan og hva de trener.

Blir så lei av å gå gjennom dagbøkene for finne ut om folk beveger seg.

Trening kan være så mangt.
om det er turer i skog og mark eller intens støvsuging, så vil jeg gjerne lese om hva dere gjør. så kan vi alle motivere hverandre til å trene mer eller finne andre måter å trene / mosjonere på.

Anne
29-04-04, 10:32
Tja, jeg prøver å sykle min 30 min tre ganger i uka, enten på ergometersykkel eller ute.
Sykler jeg ute, så blir det kanskje opptil en time eller to (eller en dagstur m/pauser)og da legger jeg inn noen korte tunge tak- i håp om at det skal være en form for styrketrening.

Jeg går gjerne tur i skogen, men her vi bor nå har jeg ikke funnet noen gode turstier enda, så da blir det mest en tur "gatelangs", En kveld i uka, kanskje. Skog rundt meg på alle kanter..:o

(Har gått mye i Jotunheimen opp igjennom åra...men det teller vel ikke i dag:D :D )

Går fort 15 min til og fra jobb hver dag..litt trim det og vel?

Ellers er jeg ikke flink med spesiell trening lenger. Skulle gjerne svømt litt, men har ikke lyst til å gå alene:o

Så blir det hagearbeid i alle varianter i stedet....ikke bare småluking, men alt mulig. Det blir faktisk masse styrketrening i det.

......også passer jeg barnebarna , så da blir det litt løping:D
Kanskje ikke nok, men litt er bedre enn ingen ting vel?


HP...kan du flytte denne til Trening Generellt....hvis du leser da....