Carbokiller
30-04-04, 15:43
-Her og nå sier jeg takk for meg, for vennskapet og for støtte og vinker farvel! Jeg er offisiellt nå ferdig med stormotebutikkene for resten av livet. Og dette er mitt endelige farvel. Heretter er det med høyt hevet hode jeg trasker forbi dem, vitende at jeg har gjort en deal med meg selv om jeg ALDRI skal inn der igjen. Jeg er nå slanket ut av hver eneste størrelse som er der. Og det er med enorm glede jeg kan tenke på at jeg aldri mer slipper å betale 800,- kroner for en t-skjorte i str. 54 når jeg nå kan gå å kjøpe en til 99,- på H&M.
Eieren av storemote butikkene har i alle år levd fett på mine kjøp men skal heretter ikke få en øre mer av meg!!! Jeg er ferdig med telt-kjoler, telt-jakker, telt-bukser, telt-gensere. Så jeg takker for lang og tro tjeneste i å betjene store meg og vinker gladelig og lett farvel!
Carbokillern
Eieren av storemote butikkene har i alle år levd fett på mine kjøp men skal heretter ikke få en øre mer av meg!!! Jeg er ferdig med telt-kjoler, telt-jakker, telt-bukser, telt-gensere. Så jeg takker for lang og tro tjeneste i å betjene store meg og vinker gladelig og lett farvel!
Carbokillern