View Full Version : Tørrfisk

Monna
20-05-06, 17:02
Lurer også på om tørrfisk er et akseptabelt snacks når man holder på med ketose???

Nille
20-05-06, 17:32
Lurer også på om tørrfisk er et akseptabelt snacks når man holder på med ketose???

Tørrfisk er helt greitt. Den har som regel ikke karber..... Men orker du så mye av den da ?

Monna
20-05-06, 17:59
Tørrfisk er helt greitt. Den har som regel ikke karber..... Men orker du så mye av den da ?

Klarer 25 gram på et øyeblikk! Det er vel ikke så mye, er det vel???

Nille
20-05-06, 20:07
Nei DET er jo ikke store flisa ! :p

Seigdama
07-06-06, 13:54
Herreminhatt, får jeg tørrfisk er jeg i ekstase!!

Kan spise til jeg spyr... selv om jeg ikke får til å spy :rolleyes:

Nena
07-06-06, 20:43
Mmmmm - tørrfisk er noe av det beste jeg vet! Også i form av middagsmat - har spist grillet tørrfisk på restaurant, det var aldeles nyydelig!

zipi_71
08-04-08, 22:57
Ser det er flere tørrfisktråder her, så vi er ikke alene om å være hekta, her finner dere godsakene: http://torrfiskpiraten.com/store/index.html :D

Penny Lane
08-04-08, 23:05
mmmm....får vann i munnen av å høre ordet tørrfisk...hehe for oss islendinger er det rene konfekten! hehe nam namm!!!! ;););)

zipi_71
08-04-08, 23:53
mmmm....får vann i munnen av å høre ordet tørrfisk...hehe for oss islendinger er det rene konfekten! hehe nam namm!!!! ;););)
Stilig, tørrfiskpiraten selger nemlig tørrfisk fra Island, og den er NAMMIS!

Iset
09-04-08, 09:00
Det å dyppe tørrfisken i smør var nytt for meg. Herregud noe så godt, sikkert. :sikle:

pillan
09-04-08, 17:04
Mmmmm........... Elsker tørrfisk og rødvin jeg da;)))

zipi_71
05-05-08, 21:55
Weeeee! Min kjære tørrfiskpirat (http://www.torrfiskpiraten.com/store/torsk.html) som jeg har blitt hekta på, har ENDELIG fått inn HEL tørrfisk av den gode gamle sorten. Nå sitter jeg med et digert stykke som jeg i all min vikingaktige tørrfiskspisestil bruker kniv på, og skiver av deilige "fliser" som på et annet fenalår. Kunne ha banket det også, men liker å ha noe å tygge på jeg da. Dessuten har vi lagt biter av tørrfisken i bløt, og grillet dem. Det skal vi gjøre mer av! Utrolig hvordan den tørrfisken vokste, og hjelp så mett jeg ble! Namme nam.

Elanessë
05-05-08, 22:51
mmmm....får vann i munnen av å høre ordet tørrfisk...Signere ja! Mmm! :sikle:
Men et par spørsmål: hvordan banker man en sånn egentlig? Bare slår? :p Og hvor kan den oppevares? :confused: syns å huske fra jeg var lita at mamma ikke ville ha den i hus e.l for lukta satt sånn i. Men her bor vi jo i blokk og har fellesbod ute og sånt...