View Full Version : Får ikke logget inn...alltid...


cathrine
07-06-06, 10:00
Jeg kommer ikke inn på alle forumets sider...Det går greit å logge inn, men jeg får opplyst at jeg ikke har tilgang på feks journalene ol...
Kan "kontoen" min være for gammel? Må jeg registrere meg helt på nytt? I såfall får jeg vil ikke brukt det gamle brukernavnet, eller...?

Cathrine

mofe
07-06-06, 10:21
Dette hørtes veldig snodig ut, spørru meg :) Tviler sterkt på at du må lage ny bruker. Hei igjen, forresten! :)

Aline
07-06-06, 10:29
Kan det være at du ikke har haket av på "husk meg" og at du da blir automatisk logget ut etter 15 min?

:)

cathrine
07-06-06, 13:18
Åhhh..kanskje det er greia....Skal prøve det.
Det som er litt rart er at når jeg åpner siden er den forskjellig fra den jeg får opp om jeg får logget inn..Skjønner dere? Og selvom jeg logger inn, så får jeg ikke alltid opp journaler og det der...
Må vel bli litt kjennt her inne på nytt. Mye som har forandret seg...-til det bedre!!

:p

Grethe
07-06-06, 13:50
Dette har jeg også opplevd. Trodde bare at det var fordi jeg enten har skrevet for få innlegg eller kanskje var for fersk her inne. Men hvis du opplever det samme så kan jo ikke det være problemet? Men så mange flinke mennesker som er her inne så finner nok noen ut av dette.

mofe
07-06-06, 14:38
*gaule på HP*

HP
07-06-06, 15:34
Jeg ser ingenting galt med brukerkontoen din. Eneste grunn jeg kan komme på er at du ikke blir "husket", dette skyldes da enten inaktivitet som følge av at du ikke har valgt "husk meg", eller at du av en eller annen grunn har skrudd av informasjonskapslene i nettleseren din :)

Vidunderkuren er ofte å prøve en annen nettleser, som for eksempel www.firefox.no :)