View Full Version : Jippi!!!!


Fridolina
08-06-06, 14:33
En uke med ketolysedieten...har gått upp å ned litt eftersom jag väger mig før ofte.Men nu har det gått eksakt 1 uke sen jag begynnte og jag ställde mig på vekten imorges...Nesten 3 kg ned på førsta uken!!!! Jag rundade av tallet oppover så jag blir gladare neste uke .JIPPIIII!!!! Jag er så glad!!!!!!!!:D
(Till o med vi svensker kan gå ned..he he he:D )

Grethe
08-06-06, 15:09
Gratulerer, er alltid morsomt når man merker nedgangen. Da gjør det liksom ikke noe om man forsaker brød, kaker, pasta og ris.

Seigdama
08-06-06, 15:53
Gratulerer!! Kjempebra!!!

Er moro når man hører slikt, gjør at så mange flere blir motivert. :D

Dorothy
08-06-06, 16:17
Gratulerer.. Dette var jo en kjempe bra start da.. Lykke til videre :)

Summer
08-06-06, 16:20
Så kjekt! :heia:

Gratulerer med flott resultat så langt, håper det går like greit videre. :)

Torkil
08-06-06, 16:31
Hei
Gratulerer. Det er toppers med en kickstart det er veldig motiverende, senere vil godt humør og masser av energi være vel så viktig som motivasjonsfaktor, spesiellt når det kommer en og annen uke der vekten står stille.
Ta å noter deg dine mål nå. Mosjonen kan medføre at det bygges muskler og forbrennes fett ( spesiellt skjer det hos de som ikke har vært vant til mosjon) Da kan vekten stå stille mens kroppen minsker fordi muskler er tyngre enn fett. Da er det godt å ha notert seg sine mål så man får den motivasjon om vekten skulle stå stille en kort periode.
Lykke til videre.
Torkil

Charmtassen
08-06-06, 17:49
Ta å noter deg dine mål nå. ----- Da er det godt å ha notert seg sine mål så man får den motivasjon om vekten skulle stå stille en kort periode.TorkilJa, gjett om det er rett! Jeg sto stille en stund vektmessig, men jeg kjente jo at buksene mine ble videre. Jeg hadde kun målt meg rundt livet, men buksene satt jo løsere og løsere rundt lårene mine ... Jeg var ganske rask til å måle lårene mine når jeg oppdaget dette, og i løpet av kort tid hadde jeg gått ned flere cm øverst på lårene! Så mål noen flere steder enn meg, det er smartest. ;)

Fridolina
08-06-06, 22:53
Tusen tack!!! jag er kjempe førnøjd!!! mer en jag forventet!!!
och jag har inte ens motionerat en enest gang..har alldeles før vondt i høftena akkurat nå...men det kommer sikkert att bli bedre:D ..så nå er jag kjempe motivert att vare flink denne uken også...Kæresten er på ferie og har ikke sett mig på en uke og han blir borte 2 uker till...håper jag kan gå ned så han ser det og blir overasket når vi ses igen!!!;) ha en fin helg allesammen!!!

Fjonken
08-06-06, 23:00
Kjempegratulerer med nedgangen. En skikkelig pangstart! Og heldig du som har din kjærestes hjemkomst som motivasjonsgrunnlag.. Tenk på hva du kan utrette på hele 3 uker..! Spørs om du ikke må ha navnskilt på deg for at kjæresten din skal kjenne deg igjen. Stå på.. så greier du å overraske ham skikkelig!

Fridolina
09-06-06, 03:14
Tusen tack!! Hihi,ja det skulle vare kjempe gøj viss jag rekker å gå ned SÅ ATT DET SYNS:D !!!! Och då kommer han også se att dieten virker så att han og begynner!!! Han har ju snakket litt om det.. jag får krysse fingrarna..
tack for att dere finns her på forumet..Mina venner begynner bli veldigt lei å høre om ketolysedieten...men de er glade for min skull da..
Ha en fin helg med underbart vær!!!