View Full Version : opp i vekt?


susanna
03-07-06, 08:23
Var på campingtur i helga, men fulgte ketolysekuren da også. Talte ikke karber så nøye men holdt meg "sånn ca" innenfor 15-20 karber. Passte på å spise nok grønsaker også.

Når jeg kom hjem hadde jeg lagt på meg 0,6kg :mad:
Forstår det egentlig ikke?????
Vi var i mye aktivitet og gikk mye turer

Jeg testet med en ketostix også når jeg kom hjem og det var godt utslag på den, så i ketose det har eg vært.

Hva kan dette skylles? Blir litt frustrert når jeg ikke har gjort noe "galt" som jeg vet om. Kan jo ikke ha bygget et halvkilo muskler på campingtur heller...:p

Susanna

jankph
03-07-06, 08:58
1. Ikke glem at vekten kan variere så mye som 1-2 kg fra dag til dag, alt etter hvor mye du spiser eller drikker eller går på do. Slike svingninger er helt naturlige og ingen grunn til panikk.
2. Husk at det er fettet du skal slanke bort, ikke vekten. Økningen er neppe 6oog spekk som har lagt seg rundtomkring på kroppen, men kanskje rett og slett bare væske.

Torkil
03-07-06, 10:45
Hei
Så enig - så enig. Man bør neppe veie seg for ofte, nettopp på grunn av naturlige svingninger fra dag til dag.
Vennlig Hilsen
Torkil:)

Hilde3
03-07-06, 12:03
Var på campingtur i helga, men fulgte ketolysekuren da også. Talte ikke karber så nøye men holdt meg "sånn ca" innenfor 15-20 karber. Passte på å spise nok grønsaker også.

Når jeg kom hjem hadde jeg lagt på meg 0,6kg :mad:
Forstår det egentlig ikke?????
Vi var i mye aktivitet og gikk mye turer

Jeg testet med en ketostix også når jeg kom hjem og det var godt utslag på den, så i ketose det har eg vært.

Hva kan dette skylles? Blir litt frustrert når jeg ikke har gjort noe "galt" som jeg vet om. Kan jo ikke ha bygget et halvkilo muskler på campingtur heller...:p

Susanna



Hei!

Ikke heng deg for mye opp i vekten. Bruk målebånd og se hva som skjer. Jeg står stille på vekten, men målene minker. Har vel mye vann i kroppen for tiden? stå på!!

Hilde