View Full Version : Utskriftsvennlig side, på oppskriftssidene?

Borealis
13-07-06, 00:50
Hadde det vært en ide/gjennomførbart?
Å lage utskriftsvennlige sider på oppskriftssidene...?

nalana
13-07-06, 10:08
Eller på alt kanskje:o . Har flere ganger hatt lyst til å skrive ut deler av min egen gamle dagbok, for å lære av min egen historie og kanskje gjenta særdeles vellykkede uker.

Gamla
13-07-06, 14:39
Oppskriftene synes jeg er enkle å ta ut. :)
Jeg går inn på Quote , skriver navnet øverst, og tar vekk alt jeg ikke behøver. Kopierer da den ferdige oppskriften og limer den inn i Word og lagrer oppskriften der, for siden å kunne skrive dem ut.
Forandringene som er gjordt vises ikke senere i forumet.;)
Dagbøkene kan en jo gjøre likedan med.

nalana
13-07-06, 15:50
Har også prøvd dette, men synes det er veldig tungvindt hvis jeg skal skrive ut en hel uke. Går jo over flere sider.
Men for oppskriftene er jeg enig i at det er en grei fremgangsmåte:)

Borealis
13-07-06, 19:00
Joda, det er greit å kpoiere og lime. Men enda enlere når det kan skrives rett ut...hvis det ikke er for mye arbeid å ordne, da....

nalana
13-07-06, 19:23
Joda, det er greit å kpoiere og lime. Men enda enlere når det kan skrives rett ut...hvis det ikke er for mye arbeid å ordne, da....

Hadde det enda bare vært så enkelt Borealis; men man må klippe, lime og fjerne.:p Det er all fjerningen som gjør det tungvint.:o

Summer
14-07-06, 22:52
Hele forumet finnes i utskriftsvennllig versjon.

På toppen av trådene trykker dere på trådverktøy, og velger utskriftsvennlig versjon. :)

Borealis
15-07-06, 00:23
Hele forumet finnes i utskriftsvennllig versjon.

På toppen av trådene trykker dere på trådverktøy, og velger utskriftsvennlig versjon. :)

Ååh....:flau:.......ups....