Kjøper gjerne restlager av sånne produkter om noen skulle ha.
Har fortsatt omeletter og supper igjen men det likte du vel ikke.:)
Apropos Eurodiett. Jeg har akkurat vært inne på Lindbergs hjemmeside og finner ikke Eurodiettproduktene. Han har sluttet å selge de på nettet?
Apropos Eurodiett. Jeg har akkurat vært inne på Lindbergs hjemmeside og finner ikke Eurodiettproduktene. Han har sluttet å selge de på nettet?
Man skal jo ikke gå på Eurodiett uten å ha det foreskrevet av lege. (I følge Lindberg klinikken). Kanskje det er derfor ? Vet de solgte noe lignende Eurodiett i helsekosten, men det var bare noen få produkter og ikke helt de samme som man får på klinikken.
Fedonisten
17-07-06, 17:03
Eurodiett kan kun skaffes på resept - dvs. gjennom lege. Det er kun barene som kan kjøpes gjennom nettbutikken til Fedon.
:)
therese1972
15-08-06, 21:39
Har en pakke vaniljepudding, en pakke vaniljefromage, en pakke -1 creme brulee og en pakke -1 bringebærfromage (eller var det jordbær)
Eurodiett kan kun skaffes på resept - dvs. gjennom lege. Det er kun barene som kan kjøpes gjennom nettbutikken til Fedon.
:)
Life helsekost selger pakker med noen Eurodiet-produkter. Barer, omelettpulver, supper, kakao og cappucino.
Fedonisten
16-08-06, 14:47
Life helsekost selger pakker med noen Eurodiet-produkter. Barer, omelettpulver, supper, kakao og cappucino.
Hvis noen butikker fortsatt har disse pakkene - så ville jeg sjekket holdbarhetsdato...... Sikkert et år siden det ble slutt på den ordningen.....
Er det?? Det var jeg ikke klar over. Jeg husker bare vi solgte den da jeg jobbet hos Life, men det er jo over et år siden jeg sluttet.