Dante
06-08-06, 01:59
Dette halvåret har vært helt utrolig på mange måter, både positivt og negativt. Bla har jeg vært i diverse selskaper som konfirmasjoner, bryllup, bursdager osv.
Jeg har dukka inn i mitt slunkne klesskap og funnet fram mitt "jule, nyttår, bursdag, bryllup, konfirmasjon og festantrekk" hver eneste gang.
Har ikke kjøpt noe nytt, så det er blitt videre etter hvert som kiloene har forsvunnet, men det kan fortsatt brukes.
En lang unødvendig innledning kanskje. Men, hva ville jeg gått med om jeg hadde kunnet velge fritt? Aner ikke.
Hva er min stil?
Hva liker jeg?
Er jo helt blank, har aldri kunnet velge og har bare tatt det som passer. Og passer det så passer det til alt.
Hvor skal jeg lære hva jeg liker, eller finne ut hvem jeg er rent stilmessig.
Noen som har startet fra Scratch og funnet seg selv?
Jeg har dukka inn i mitt slunkne klesskap og funnet fram mitt "jule, nyttår, bursdag, bryllup, konfirmasjon og festantrekk" hver eneste gang.
Har ikke kjøpt noe nytt, så det er blitt videre etter hvert som kiloene har forsvunnet, men det kan fortsatt brukes.
En lang unødvendig innledning kanskje. Men, hva ville jeg gått med om jeg hadde kunnet velge fritt? Aner ikke.
Hva er min stil?
Hva liker jeg?
Er jo helt blank, har aldri kunnet velge og har bare tatt det som passer. Og passer det så passer det til alt.
Hvor skal jeg lære hva jeg liker, eller finne ut hvem jeg er rent stilmessig.
Noen som har startet fra Scratch og funnet seg selv?