View Full Version : Tar du daglig kosttilskudd?


mofe
14-08-06, 19:13
Jeg lurer på hvor vanlig det er?

Jeg har ikke råd, men hvis jeg hadde hatt det, ville jeg tatt c-vitamin, omega 3, multivitamin og blåbærkapsler.

Georgine
14-08-06, 19:18
Hver dag :)

mofe
14-08-06, 19:20
Skriv gjerne hva dere tar også? :ja: :)

mofe
14-08-06, 19:21
Og en ting til.. noen som vet hvor mye billigere det er å kjøpe tilskuddene sine i Sverige?

ryli
14-08-06, 19:24
Jeg har det i kjøleskapet, men det er sjelden jeg husker på det. Teller det? I så fall er det Omega-3 og noe som heter Mivi Total Flex som er noe sånn multivitaminer og diverse i flytende form. Tar det kanskje 2-3 dager i uka, selv om planen er hver dag.:o

Iset
14-08-06, 19:34
Det er mye billigere å kjøpe tilskudd i Sverige siden de er sterkere og man trenger lavere doser. Heia Norge. :snill:

Jeg tar 2 stk Spektro multivitamin hver dag, pluss Dong Quai. Fettsyrer tar jeg ikke for øyeblikket, men får i meg masse fett via kosten hver dag.

Datteren min (snart 3 år) får Spektro for barn og Arctic tran med naturlig appelsinsmak hver dag. :)

Georgine
14-08-06, 19:38
Tar Pikasol, Kelp, ketolysetilskuddene, b-vitamin og c-vitamin.

Summer
14-08-06, 19:49
Jeg tar nesten hver dag. :)
Picasol, B-stress, C-vit, og kalsium+magnesium.

..og noen dager tar jeg en lettvint en, og bare spiser en av podens sugetabletter (multivitamin fra Solaray).

mofe
14-08-06, 19:54
Tar Pikasol, Kelp, ketolysetilskuddene, b-vitamin og c-vitamin.

Hva er Kelp?

Georgine
14-08-06, 19:58
Tang...

Skal være godt for forbrenningen :)

Anne
14-08-06, 20:31
Omega 3 (Pikasol)
Multivitamin
Krom
Av og til Magnesium...når leggene ber om det:p

Merete A
14-08-06, 21:11
Jeg spiser tilskudd fra Pharmanex morgen og kveld:

LifePak Super A (multivitamin med myyyyyyye antioksidanter)
MarineOmega (omega 3 utvunnet fra krill)
Tegreen (høydose grønn te uten koffein)
Estera (motvirker pms og forebygger overgangsplager)
... og i perioder TRA (Tegreen og Cortitrol; øker forbrenningen)

Jeg har hatt så god effekt av å spise disse tilskuddene at jeg nok aldri kommer til å slutte, selv om det koster skjorta. (Kvalitetstilskudd koster flesk, det er ikke mulig å produsere billig.) Fra å ha hatt kronisk bihulebetennelse fra oktober til april hvert år fra jeg var 19, har jeg ikke en gang vært forkjølet siden jeg fant Pharmanex for fem og et halvt år siden. Og som jeg ynder å hevde: Kroppen min snakker sant. Det er resultatene jeg er opptatt av.

... og hvis du leser dette, Sten Sture: Jeg digger fett-filosofien din, og er deg evig takknemlig for at du skrev den boka som fikk meg til å "fatte" lavkarbo ... men jeg tror faktisk at vi trenger antioksidanter. MYE ANTIOKSIDANTER! Jeg tror ikke vi får i oss nok gjennom kosten, nesten uansett hvordan vi spiser. Jeg har egentlig tenkt å skrive litt om dette temaet, som opptar meg mye ... men hittil har livet mitt vært litt for fullt av andre ting og hendelser ... Kommer tilbake til temaet etterhvert.

Nille
14-08-06, 22:43
Omega 3 (Pikasol)
Solaray Multi Vitamin
Aloe Vera (enten flytende eller i pilleform)
Kalsium med magnesium og D-vitamin

Er jo ikke i ketose lenger og trenger ikke mer enn dette.

Grethe
14-08-06, 22:50
Jeg tar pikasol og tilskuddene fra ketolyse. Hadde jeg ikke gått på ketolysekur så hadde jeg ikke tatt annet enn pikasol fordi jeg tror at vi får alt vi trenger gjennom et sunt og variert kosthold med frukt, grønnsaker, fisk og kjøtt. Store doser med vitaminer tror jeg rett og slett er skadelig.

Borealis
14-08-06, 22:56
Tar stort sett fast; omega 3, b-vitaminer, betakaroten, c-vitaminer.
Og så tar jeg ofte; cla, krom, kalium/magnesium (aquamin total), kalsium, og gjerne en vitamineral.
Henviser til Atkins, når det gjelder det med å få alt man trenger via kosten....visste dere at han var spesialist i komplimentærmedisin (alternativt/naturmedisin)?

Bruker2797
25-10-06, 16:22
Jeg tar omega-3, vitaminbjørner ^_^ og kalsium.

Hyper
25-10-06, 16:52
Jeg tar alle tilskuddene som blir anbefalt på ketolyse.no...

1 tablett om morgenen
1 til lunsj
1 til middag
1 til kvelds..

Magnesium, sink, krom ++

Og av og til, når jeg husker det, tar jeg omega 3, Cran-action (tranebær), betakaroten og no annet..
Har en haug i kjøkkenskapet..
Mamma sender meg et lager hvert år;)

stinasol
25-10-06, 18:42
jeg tar magnesium og spektro(multivitamin)

tess81
25-10-06, 18:48
e tar ketolysepillene, b-komplexet, 2 stkpicasol

Nanni70
06-11-06, 16:56
Jeg tar:
1 Spektro morgen
3 Eskimo-3 (omega-3) morgen og kveld
1 750 mg C-vitamin morgen og kveld
1 350 mg E-vitamin morgen
1 Triobe (B-vitamin) morgen
1 Kaleroid (Kalium) morgen og kveld.
1 450 (?) Magnesium morgen og kveld.

jeef-micro
06-11-06, 17:39
Så flinke dere er da... jeg tar ikke en eneste vitaminpille jeg... I perioder tar jeg kapsler med møllers tran, og noen ganger tar jeg trio-be (pga metformin) men det hører med til skjeldenheten...

Fridolina
06-11-06, 18:28
Jag tar aktiv omega 3..og ketolyse pillrene (når jag husker)..sliter med å huske ting som ska tas med mat..:cool:

tess81
07-11-06, 15:52
Jag tar aktiv omega 3..og ketolyse pillrene (når jag husker)..sliter med å huske ting som ska tas med mat..:cool:

jeg pleier også å glemme ketolysepillene iblandt iallfall en av den eller no, stress når de skal tas til forskjellige tider, hadde vært så mye enklere om alle kunne blitt tatt samtidig;)