![]() |
Sv: Eurodiett bytte- og salgstråd
Jeg har fått byttet bort:
5 poser grønnsaksuppe 4 poser risotto 4 poser cous cous 3 poser paella Vil aller helst ha sjokoladebar, vanilje/caramellbar eller chocolate cereals. :p Men tar også kyllingsuppe, vegetarpai, osteomelett, eller andre ting. Er ganske gira på å bli kvitt disse posene, så ta gjerne kontakt hvis du kan ha noe av dette, så skal vi sikkert bli enige om et bytte. |
bytting
jeg sitter her i Drammen med noen euro diet pakker som jeg gjerne ville ha byttet i sjokoladebarene.
Har ikke så mye igjen men. har 4 poser sjokolade pudding 4 poser hot chocolate 4 poser pannekaker og 4 poser grønnsaks suppe. Noen som bor i nærheten og som kunne vært interesert så er mailen tom_postkasse@hotmail.com |
Har 4 poser grønnsaksuppe vis noen vil bytte mot soyanøtter eller pannekaker
|
Jeg har og grønnsakssuppe og kyllingsuppe, tror jeg har 4 av hver - byttes mot noe annet...
|
Hei,
Jeg har akkurat begynt på Eurodietten, og etter å ha prøvd poduktene fant jeg ut at jeg vil selge disse: 4 vegitable cream soup, 4 chisken cream soup, 6 pk.pasta. Jeg ønsker kr.15 pr.stk. |
Hehe - lurer egentlgi på om der er noen som liker grønnsakssuppa jeg...
|
Hei!
Jeg har funnet ut at jeg er gravid - derfor kan jeg ikke fortsette med Eurodiet - så er det noen som vil kjøpe det jeg har er jeg glad for det - vil ikke kaste den gode maten=) Jeg selger det på oppkrav for 15 kr posen. Jeg har: 1 sjokoladebar 3 karamelldessert 1 creme brulee 11 sjokoladepudding 2 pannekake 5 omelett m/ skinke 2 omelett m/ost og gressløk 8 brownies 3 pasta Ta kontakt på PM:) |
Jeg har lyst og bytte/selge:
4 stk Metthetsbar (Aprikos/Appelsin) 2 poser Skinkeomelett 6 poser Ost/Gressløk omelett 4 stk Karamell dessert 4 stk Jordbær dessert Som kan byttes i: Sjokoladebar, Varm Sjokolade, Sjokoladepudding, Sjokoladebrownie, Kyllingsuppe, Grønnsakssuppe, Purre-Potetsuppe. Ved salg må legeærklærling vises. Holder til i Tromsø, og kan møtes for å ordne salg/bytte. |
Til salgs eller bytte:
Jeg har følgende produkter tilgjengelig: 16 poser Chicken Cream Soup 2 poser soyanøtter 1 pose Creme Brulee 1 pose Vegetarian Pie 1 pose Cappucino 1 pose Chocolate Brownie Ønsker du å kjøpe alt dette får du det for kr 300, jeg betaler porto. Kan også byttes i Sjokoladefrokost og/eller Røde frukter Bar. Ta kontakt på PM. |
Har følgende til salgs:
8 stk hot chocolate 4 stk pasta 5 skt soyanøtter 6 stk sjokoladebar 4 stk kyllingsuppe 3 stk pannekake 3 stk bar vanilje/karamell Produktene selges for kr. 500,- inkl. frakt. Send PM :) |
Jeg kjøper dem gjerne. Har sendt deg PM. :)
Sitat:
|
Jeg har fremdeles dette liggende:
Jeg BYTTER BORT 4 poser pasta 4 poser skinkeomelett 4 poser brownies 4 poser grønnsaksuppe 4 poser potet- og løksuppe 2 poster fersken- og aprikosdessert Lang holdbarhetstid. Ønsker å BYTTE TIL barer, sjokoladekjeks, hot chocolate, chocolate cereals, soyanøtter eller annet du sender forslag om. Kanskje du vil bli kvitt noe som jeg klarer å få ned, men ikke du? Kan også vurdere salg, men da helst alt i én pakke. SEND PM |
Sitat:
|
Jeg åpnet nettopp en pm angående det jeg skal selge,men isteden for å svare på pm så slettet jeg den...
Håper vedkommende sender meg melding på nytt. |
Kjøper gjerne varm sjokolade, cappuchino, barer, kjeks eller pannekaker hvis noen sitter på noe de ikke får brukt. :)
Send meg en PM, så blir jeg glad. :D |
Jeg selger dette:
27 pakker sjokoladedrikk 6 pakker brownie 1 pakke sjokoladepudding 11 pakker pannekakemix 2 pakker kyllingsuppe 2 pakker coscous 1 pakke ertepuré 15 kr per pakke for disse over her, ingen er gått ut på dato. I tillegg har jeg: 10 pakker Laktolight - selges samlet for kr 30 4 esker (a 6 pakker) sjokoladekjeks - kr 80 per eske 2 pakker vegetarian pie med utløpsdato 11/2009. Funker like godt likevel;) Kr 10 samlet for disse to pakkene Vil helt selge mest mulig samlet. Porto kommer i tillegg, men kjøper du mye spanderer jeg portoen:) Send meg en pm om du er interessert;) |
Kjøper gjerne alt unntatt suppen, ertepureten og vegetarian pie! :)
Sitat:
|
Det var kjapt! Da har jeg bare dette igjen:
2 pakker kyllingsuppe 1 pakke ertepuré 2 pakker vegetarian pie - med utløpsdato 11/2009 Selger helst dette samlet siden det er så lite, 55 kr for alt:) |
Hei - har lyst til å prøve ut noen forskjellige "matretter" før jeg bestiller en pakke med 5 stk. Er det noen som kunne selge meg (evt bytte):
1 pose aspargessuppe 1 pose Purre-Potetsuppe 1 pose Fersken-Aprikos dessert Ellers var denne siden utrolig kjekk men det går fort unna her med salg, skjønner jeg. Håper at noen kan avse en pose av disse til meg. :) |
Jeg kan.....hvis du betaler porto. Jeg har de tree...og mye annet. :)
Sitat:
|
Jeg har omelett som jeg gjerne vil bytte vekk eller selge rett og slett, i omtrent hva som helst:
4 poser med gressløk 5 pakker og 4 poser med skinke |
Hei alle sammen :D
Vil gjerne bytte bort/selge disse: Paella Mix, 1 pakke/boks (altså 5 poser) Fersken-Aprikos dessert, 4 poser Kyllingsuppe, 1 pose Grønnsakssuppe, 2 poser Fransk potetstuing (vegetar-pai), 1 pose Alt er nytt, da jeg begynte på ED tidlig denne måneden. :) Bytter helst mot Omeletter, varm sjokolade, brownie, kjeks, barer eller risotto.. Send meg en pm hvis du er interessert! :) |
Hei,
jeg har følgende produkter igjen da jeg avsluttet eurodietten tidligere enn antatt: Hot chocolate: 5 Chocolate cereals: 18 Chocolate brownie: 28 Cappuccino: 20 Pancake:3 Send meg en PM om du er interessert i å kjøpe de :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45. |