![]() |
Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?
trening 17 gjennomført... kjenner jeg begynner å bli lei to'ern nå altså...
|
dag 1 på level 2, altså økt nr 11 :p
syns det gikk greit, var ikke veeldig slitsomt, men alle de plankeøvelsene ble vanskelig fordi parkett og svette håndflater er en dårlg kombinasjon :kadetgaar |
Sitat:
Dag 14 er gjennomført. I morgen har jeg veie- og måledag så er spent :) |
Jeg rakk ikke å trene i går, huset var fullt hele kvelden og da er det ikke så lett å ta på treningstøy og stille seg i midten av stua. Men i dag gjennomførte jeg økt nummer 13. Tok skikkelig i som en liten kompensjon for i går.
Jeg har veiedag i dag og jeg er super fornøyd, 82 blank!!!, det er 17. mai målet mitt. Mitt første delmål er nådd og jeg er halvveis til hovedmålet mitt. 5 kg til 17. mai: 5/5 30 days Shred: 13/30 |
Sitat:
Grattis!! :D |
Fått gjort unna økt 12 innimellom all skrivingen. Fikk utdelt hjemmeeksamen på fredag, så det har stort sett gått i å løse den i helgen :p
Tok meg et par timer fri så jeg fikk vasket leiligheten, nytt finværet med hunden min, tatt meg en økt med Jillian og nytt en god og kald dusj! :p Etter 12 dager merker jeg forskjell, men må si jeg er litt skuffet, for den fine "kulen" på magen er nesten mer tydelig nå, for alt annet har blitt mindre. hvordan i alle dager skal jeg få bort den? :confused: |
Tjohei! Økt nr 15 fullført i dag, var tungt men kom meg gjennom det.. Tror jeg har falt ut av ketose, er slapp og rar i dag.
Veiedag i dag, heldigvis peker vekten nedover igjen -0,5kg og cm har krympet denne uken også :D |
Dag 4 på level 2 gjennomført, jeg blir enda mer sliten ettersom jeg klarer øvelsene bedre. Snart halvveis!!! Dette tror jeg blir velidg bra tilslutt :)
30 days Shred: 14/30 |
Ferdig med dag 14!:)
Tok økt 13 igår morges klokka 07:00!! (og jeg er B-menneske!) ..måtte starte så tidlig fordi vi skulle bort til søndag. ..også fikk jeg tatt nummer 14 nå ikveld. Mannen min henger fortsatt med (nesten hver gang) - og det går lettere for hver gang syns jeg:):p:p Gleder meg faktisk til nye uke med "shreden" nå - syns jeg får mye energi av de daglige øktene:boxing: |
trening 19 idag, pokker nå er jeg lei den videoen altså! :(
|
Sitat:
Superflink har du vært:heia: |
Så flinke dere er!!
Har startet nå jeg da.. Så er på økt 3 senere i dag. Noen andre ferske her?? Er fryktelig støl i kroppen da :p |
Ble tidlig morgentrening idag også:p... Tror jammen Jillian har fått fram A-mennesket i meg:wacko:
Får ikke tilgang på PC/TV seinere idag så derfor måtte jeg bare være steinhard med meg selv og komme meg ut av den deilige, varme senga....som Jillian sier "you have to be committed.." ..også var det det med bikini- og jeans-shopping som hun driver og prater om da; god moivasjon det;) Da er økt 15. unnagjort - halveis ferdig med level 2.!!!! |
13 av 30 unnagjort, snart halvveis ! :D
|
Dag 16 unnagjort, gikk heldigvis bedre i dag enn i går hvor jeg var i heller laber form.
|
Da er jeg halvveis i shredden. Hva skal vi finne på når vi er ferdig da jenter, begynne på nytt? :w00t:
I dag måtte jeg spole tilbake flere ganger så det ble totalt mye mer enn 20 minutter. Akkurat når jeg skal trene da må alle ringe på, eller telefonen ringer eller barna maser om alt mellom himmel og jord. Kan jeg ikke iallefall få mine 20 minutter hellig!!!! :sint: 30 days Shred: 15/30 |
wohooo level 2 er over! Feira det med 20 minutts sykling i motvind... Da var jeg bra sliten etterpå! Gleder meg til level 3 i morgen, måling blir det og, men der står nok det meste stille...
|
Sitat:
Ellers så har ihvertfall jeg skaffet meg de to litt lengre Jillian-DVD'ene ("No more troublezones" og "Boost metabolism..." eller noe sånt - får vel prøve dem også etterhvert. Uansett - overbevist om at Jillians metode virker nå!!! Kjenner og ser det på kroppen:):visemuskl |
Dag 17 også unnagjort, gikk fint :)
Ser at jeg antageligvis må ta treningsfri rundt himmelspretten da vi skal på hyttetur, mn da får jeg ta det igjen etterpå. Blir nok lange turer i fjellet i stedet :) |
Dag 16! Litt tyngre idag syns jeg - fikk ikke spist middag før trening...og da hadde jeg litt lite å gå på siden lunsj...
Men nå er lasanga'en i ovenen og deilig duft av hvitløk sprer seg i huset:spisesnak |
Etter 6 dager med level 1 MÅTTE jeg bare prøve level 2 og den var snasen! Kjenner at det er herrlig "å ta en kjapp en sånn på kvelden" og føle at det duger for dagen...
I morgen skal jeg ta level 1 på morran og 2'ern på kvelden. For en kofferttenker var dette et relativt flott innlegg. ;) |
Sitat:
|
første økt på level 3 er over, kjekt med noe nytt!
|
14 dager unnagjort, i morgen er jeg halvveis :D
|
Glemte å legge in målinger etter level to, skriver først dag 11 og deretter dag 21 regner begge ut fra målene jeg hadde FØR jeg starta.
Midje (-2) (-2) Navle (+2) (-1) Hofter (-1) (-1) Legg (+1) (0) Arm (0) (0) Lår (0) (-1) -5 cm totalt nå da! Moro! Vekta står pal på det samme, hadde håp om at den og skulle bevege seg... :( |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17. |