![]() |
Sv: 20 kg ned?
Æsj, hadde bare gått ned 400g i går, og da 2,4 totalt.
Nå har jeg begynt å gå turer også og håper på bedre resultat neste uke. Den sjokoladen fra sukkerfritt.no, er den ok? |
Sitat:
men sånn erfaringsmessig... hvor raskt går det nedover til å begynne med egentlig? Føler at jeg trenger en skikkelig motivasjon, og hva er ikke bedre enn at man ser at det gir resultater etter bare noen dager!? |
kommer helt an på hvor stor du er, hvor fort du kommer i ketose, om du drikker nok vann osv, masse faktorer. Jeg hadde normal bmi men var på nippet å tippe overvekt, jeg gikk ned 200g første dagen etter å ha kommet i ketose og 1,2kg i løpet av den første uka. Da fulgte jeg eksempelmenyen i ketolyseboka. Uke nr 2 begynte det å stoppe opp og har gått kjempetregt siden den gang. 100-400g i uka er ikke uvanlig.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Nå har jeg satt opp hva jeg skal spise i dag. Endte opp på en fordeling av karbohydrater 3,5 %, proteiner 51,2% og fett 42,8%...
For sikkerhetens skyld har jeg ikke oversteget kaloribehovet mitt Det jeg nå lurer på, er om det vil utgjøre noen forskjell fra andre som prøver å komme i ketose - hvis jeg har nesten halvt om halvt med proteiner/fett? Karbohydratinntaket vil jo bare være 7,4 gram..... :confused: |
Jeg hadde heller prøvd å fått opp fettet og ned med proteinet. Det er det mest optimale for vekttap i ketose og særlig ketolyse. Det skal ikke mer enn 1-2 ss cocosa til før du får den fordelingen, og da går ikke karboene opp noe mer heller. 75% fett, 20% protein.
|
Sitat:
|
Da har eg veid meg alså å er faktisk 4,6kg lettere på 2 uker å 10 cm smalere rundt magen =)
:) |
Sitat:
|
Jeg ville nok ikke hatt halvt om halvt med protein og fett nei. Det skal ikke mye til for å få rett fordeling.
Jeg teller både karber, fordeling og kcal. Det siste mest for å spise nok. Siden jeg må inn i ketose igjen etter en supersprekk føler jeg meg passe bedriten. Erfaringsmessig er det heldigvis bare slik første dagene. Gleder meg til lilla stix igjen. Og vektnedgang, ikke oppgang ;) |
Hadde en skikkelig utskeielse i går å tenkte oi oi det her går på tryne , men nei da har gått ned enda et halvt kilo eg da *jippi*
|
Hvordan går det med dere? :)
|
Hei tror jeg henger meg på her. Selv har jeg 20,5 kg til som skal av. har gått ned 6,5 til nå på 5 uker. Har begynt å få noen komentarer på at jeg har mistet noen kg, noe som er veldig inspirerende.
|
Hiv deg på:) jo flere jo bedre:D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14. |