![]() |
Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)
Sitat:
Selv rir jeg MB og har tenkt å ri St. Georg til høsten håper jeg ;) Jeg er en grad IIV rytter, så internasjonale stevner og NM rir jeg program lagd for funksjonshemmede i den graden.... De er lettere enn de programmene jeg rir mot funksjonsfriske..... Men i NM og internasjonalt rir jeg også Kür, et program jeg lager selv hvor vi kan ha litt vanskeligere grad på øvelsene som ris til musikk..... Så det skal bli en spennende sesong :) |
Hei Caxa, bare innom for å rapportere om 1 stk. god natts søvn! ;)
|
Sitat:
Mofe på tur aldri sur ;) Håper du får en mega, strålende solskinnsdag, ettermiddag og kveld Mofe.... Kos deg litt for meg også da ;) |
Sitat:
|
Her var det jammen...
.... høy aktivitet ;) og jeg ble ekstremt sulten og fysen av å lese gjennom menyen din !!!
Jeg har sagt det før, og sier det igjen - du er kjempededikert og flink!! En stor kilde til inspirasjon for meg ! |
Sv: Her var det jammen...
Sitat:
Så fint jeg kan brukes til noe da ;) Men jeg må si at dine menyer ofte virker på samme måte på meg, spesielt de løkene dine du vet :p STOOOOOOOOR :klem: til min favoritt struts ;) |
Jeg liker dette med...
.. å være noens favorittstruts :D
Er innom for å danse noen ekstra soldanstrinn i din dagbok i håp om at du våkner i morgen tidlig med solskinn på nesetippen, påskestemning i kroppen og at du får en superduper dag !!! |
Sv: Jeg liker dette med...
Sitat:
Vet ikke hva du har gjort med den dansen, men er du sikker på at det var sol dans ikke snødans du stampet? Det er nemlig det som daler ned her :( |
Nå har jeg lest igjennom boka di og det du skriver om sukkeralkoholer er veldig interessant.. Sliter med kronisk betennelse i sener og muskler i bekkenet og er delvis lammet i flere muskler i hoften. Din erfaring i forhold til sukkeralkoholer skal jeg nå dra nytte av og prøve å kutte ut disse... så kanskje jeg opplever en stor bedring!! :)
Si gjerne i fra om du får flere slike opplevelser i forhold til fibromyalgien.. de erfaringene kan jeg mest sannsynlig overføre og bruke for meg selv :klem: |
Kur og st. Georgs??!!! *Bøyer seg i støvet* DET er mye trening det!!
Flotters. Ha en fin påske!! |
Sitat:
Jeg har spist sukker også uten å få den reaksjonene jeg fikk av sukkeralkoholer, så for meg er nok de den verste giften.... For meg har Lactovitale vært det som har hjulpet kroppen best mot fibromyalgien, sammen med L-Glutamin.... Dette var noe jeg fikk råd om når jeg var hos Karin på Næringsvett http://www.naeringsvett.no Hun har også skrevet boken jentemat, der kan det være du finner litt om nettopp mat kontra endel "jentesykdommer" Håper noen av mine opplevelser med diverse matvarer kan være til hjelp.... :klem: Lykke Til |
Sitat:
Mange timers terping på øvelser, rideveier og for å få musikken til å passe, men det er SÅÅÅÅÅÅ morsomt når alt fungerer :D Håper påskeharen kommer med masse fint vær til deg også!!!! |
Lactovitale står faktisk på menyen min :)
Men hva er L-glutamin? |
Sitat:
En kropp som har et høyt stress nivå, smerter, psykiske plager, operative inngrep eller andre former for kroppslig stress tappes for glutamin..... Da vil dette påvirke imunforsvaret og kroppen vil ha problemer med å behandle smerte bl.a..... Dette var hva jeg fant om det på nettet akkurat nå Sitat:
Sitat:
Den har ihvertfall hjulpet meg, men man må jo som sagt tidligere teste seg frem til hva som passer en selv..... Lykke til!!!!! |
Tusen hjertelig takk for hjelpen :klem:
Da kommer et lite spørsmål til.. dette fås på apoteket? |
Sitat:
Skal se om jeg finner en link.... ;) http://www.fitness24.no/pmglutamin.php Den var ihvertfall norsk :) Noen helsekost butikker selger det nok også men jeg vet ikke hvilke..... |
Er det rart vi bør være stolt av å være kvinner ;)
En feil ved Kvinner!!!!! Da Gud skapte kvinnen, var han kommet til sin sjette dag på overtidsarbeid. En engel dukket opp og spurte: "Hvorfor bruker du så lang tid på denne?" Og Herren svarte: "Har du sett alle spesifikasjonene jeg må ha for å forme henne?" "Hun må kunne vaskes, men skal ikke være laget av plast, ha mer enn 200 bevegelige ledd, alle må kunne byttes ut og hun må være kapabel til å fungere på hvilken som helst diett, hun må ha et fang som kan ha plass til fire barn samtidig, et kyss som kan hele alt fra et oppskrapet kne til et knust hjerte og alt dette skal hun gjøre med bare to hender" Engelen ble forundret over alle disse egenskapene. "Bare to hender?......Umulig" "Og dette er bare standardmodellen?" "Det er for mye arbeid for en dag... Vent til i morgen og gjør henne ferdig da." Det vil jeg ikke protesterte Herren. Jeg er så nær ved å fullføre denne skapelsen som er mitt hjertes favoritt. Hun heler seg selv når hun er syk, og kan jobbe 18 timer i døgnet. Engelen nærmet seg og tok på kvinnen. "Men du har laget henne så myk, Herre" "Hun er myk",sa Gud, "men jeg har også laget henne sterk. Du vil ikke tro hva hun kan utholde og klare." "Kan hun tenke?" spurte engelen. Gud svarte: "Ikke bare kan hun tenke men også ressonere og forhandle" Engelen ble obs på noe, strakte frem hånden og rørte ved kvinnens kinn.... "Herre, det ser ut som om denne modellen har en lekkasje. Jeg sa at du prøvde å legge for mye ting på henne" "Det er ikke noen lekkasje... Det er en tåre," rettet Herren ham. "Hva er den til?" spurte engelen. Og Gud sa: "Tårene er hennes måte å uttrykke seg på, hennes sorg, hennes villedelse, hennes kjærlighet, hennes ensomhet, hennes lidelse og hennes stolthet." Dette gjorde stort inntrykk på engelen; " Du er et geni, Herre. Du har tenkt på alt. Kvinnen er VIDUNDERLIG!" Det er hun! Kvinnen har styrker som forundrer mannen. De tåler vanskeligheter, de bærer tunge byrder. Men de har lykke, kjærlighet og meninger. De smiler når de vil skrike. De synger når de vil gråte. Gråter når de er lykkelige og ler når de er nervøse. De sloss for det de tror på. De står imot urettferdighet. De tar ikke et "nei" for svar når de tror at der finns en bedre løsning. De gir av seg selv for at familien skal ha det godt. De følger en venninne til legen fordi hun har legeskrekk. De elsker betingelsesløst. De gråter når barna deres oppnår noe, og gleder seg over at vennene oppnår premier. De blir glade når de hører om fødsel eller bryllup. Hjertene deres blir knust når en venninne dør. De lider ved tapet av en kjær, men de er sterke når de tror at der ikke finnes mer styrke. De vet at et kyss og en klem kan hele et knust hjerte. MEN, der finnes en feil med kvinnen: HUN GLEMMER HVA HUN ER VERDT! Jeg fikk denne av min datter, for hun ville minne meg på hva jeg er verdt, jeg følte for å dele den med dere her inne, for at dere skal huske hvor spesielle dere alle er, og til dere menn for at dere iblandt trenger å minnes på hvor flotte kvinnene i deres liv faktisk er ;) |
Hopper inn bare for å ønske alle en riktig god påske.....
Her skal påsken gå med til trening, og litt mere trening, siden konkurranse sesongen's første stevne kommer første helgen etter påske :D Kos dere og nyt fridagene, må dere alle få nyte solen :) |
Lykke til, Tone:klem:
Fine ord du har lagt inn til oss. Takk.:klem: |
Sitat:
De ordene er jo veldig sanne da, vi er ikke så flinke til å se hvor flinke vi er vi jenter ;) |
|
Hei Tone
Lenge siden vi har hørt fra deg, og jeg lurer på om alt går bra - og etter planen? :klem: |
Ja, hvordan går det med deg og Rocky !?! :klem:
|
Hei alle glade :D
Det går bra med oss, står nesten på vei til Danmark for å konkurrere noe som blir kjempespennende. Prøver å oppdatere hjemmesiden på dressurhesten.com, og da blir det andre ting som blir litt på vent dessverre. Vekten blir ikke like fort borte nå som tidligere, men det har nok litt med at jeg nå spiser frukt og knekkebrød av rug. Det ble ikke mulig å holde den treningsmengden på lavkarbo som jeg gjorde en stund. Kroppen trekker seg derimot sammen, for det ble mye nytt under turen til mamma i Tyrkia, og det var 3 størrelser ned noe jeg er godt fornøyd med. Så tusen takk for omtanken, jeg ramler nok innom igjen men akkurat nå er det mange jern i ilden, og siden det er en billett til prøve VM i enden, om det går bra i Danmark, ligger det veldig høyt på prioriteringslisten ;) Det finns masse flotte bilder av "den vakreste firbente i verden" på dressurhesten.com, de ble lagt inn etter at vi vant alt vi startet på Hamar for noen uker siden :D Så jeg håper dere alle har en fantastisk sommer, ta vare på hver dag de blir det vi gjør dem til ;) En stor sommer :blomster: til dere alle!!!! |
Hei Tone
Flott å høre at det går så bra med dere begge :klem: 3 størrelser ned er fantastisk :D Skal følge med på dressurhesten :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26. |