![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Bare sånn av nyskjerrighet, noen som vet hvorfor man begynner å hikke? For hver gang jeg har prøvd å ta meg en røyk nå de siste timene hikker jeg etter et par trekk... Blir gaaaal!
|
Sitat:
Hold pusten - eller drikk vann, sies det... |
Sitat:
Veldig stille her inne i kveld. Er visst ingen som vil prate med oss Rikkemor;) Jeg sitter og ser på CSI og når det er ferdig tenker jeg krype til køys. I kveld har jeg hatt skikkelig søtsug :rolleyes: Har ikke spist noe søtt, altså, men kjenner at det hadde vært godt med noe.... Har nok spist for mye proteiner i dag, vet fra før at det ikke er så smart, får lett søtsug da. En gammel dame som sitter mest i ro trenger nok ikke så mye proteiner.... |
Nå har jeg noen heftige runder med meg selv her altså - føler jeg er på nippet til å ramle ned i en dyp grøft. Hvis jeg ikke akkurat har falt ned.
Jeg ble veid i dag. For første gang på mange mange år. (6?) Og det var bare trist. Så deprimerende at jeg blir helt rar. Faen. Veide MYE mere enn jeg trodde. Og brått så forsvant alle de gode feelingene, alle klapp-på-skulderen jeg har gitt meg selv for å passe inn i gamle klær, alle de små nikkene jeg har klart å gi speilbildet mitt i det siste. Alt bare raste på et vis. Kjenner at gamle spøkelser puster meg i nakken. Har rett og slett ikke lyst til å spise mer. Sorry at jeg er som jeg er nå, men jeg vet ikke om noen andre steder å få det ut. |
Sitat:
Antar det betyr at du må slutte å røyke !! :D |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Har følelsen av at jeg fikk bekreftet at jeg er tung og stor. Har jo ikke noen tall å sammenligne med heller. Hadde jeg veid meg hele veien så kunne jeg sett at jeg veier mindre enn jeg gjorde for 2 mnd siden - men jeg har jo ikke de tallene. Jeg har bare ett tall og det var stort. Ble veid av legen fordi jeg skal til en sykehussjekk - og de måtte vite hvor mye jeg veide. Så da klarte jeg ikke unngå det. Har ikke vekt i huset, vet så alt for godt hva de dumme tallene gjør med meg. Takk for gode ord Bente1 - jeg skal forsøke å bruke de som motivasjon. Så fort jeg klarer å ta meg litt sammen her jeg sitter med trillende tårer mens en liten faen sitter på skulderen å gjentar tallene... Morgendagen kan bare bli bedre - tror du ikke? |
Sitat:
Fokuser på alt det positive vennen. Og tenk på alt det du har lært når du har jobbet deg igjennom disse problemene. Bare det at du har greid det viser at du er en fantastisk sterk person. Sender deg masse positive tanker og mange trøste:klem: Og ja, dagen i morgen blir bedre!!!! |
Sitat:
Håper så inderlig at jeg fikser dette. Jeg vil kvitte meg med det tallet, samtidig som det er ganske selvmotsigende for da må det erstattes med et nytt - hvilket betyr at jeg vil komme til å fortsette å veie meg. Og jeg vet hvilken spiral jeg fort havner i da. Huff - nå er jeg dyster. Som jeg skrev til Bente1 - nå kan det vel bare gå oppover? (Og da mener jeg humøret - ikke det dumme tallet) |
Sitat:
Jeg ser ikke det positive nå - men skal favne det når jeg skimter det. Takk for tanker og omsorg. Det gjør ufattelig godt! |
Sitat:
Du fikser dette, du må tro på det!!!:) |
Sitat:
Og så ønsker jeg alle god natt:sove: |
Sitat:
Du har rett - jeg KAN IKKE kjøpe meg en vekt. For min del er det mere livgivende å drikke arsenikk liksom. Jeg blir syk. Så får jeg vel forsøke å minne meg selv på at jeg er voksen nok til at jeg må ta ansvar for meg selv. I morgen!? |
Hei Piken! I morgen og alle andre dager. Gjør som du fikk råd om - skriv det ned og brenn lappen. Lurt! Dette skal ikke få vippe deg og den flotte innsatsen din av pinnen. Fortsett som før, la dette være en påminnelse om at du ikke kan ha vekt i huset. Det er bare ett tall. Og tall kan endres. Så tørk snørr og tårer, se framover og fortsett som før. Vi er her for og sammen med deg. Stor klem!
|
Imorgen :ja: Få ut all driten i kveld, for du har selvsagt helt rett det kan bare bli bedre herfra :klem: Dropp vekta, kjenn på klærne og på formen og kos deg med den maten du vet er riktig for deg :snill: Snørr, tårer og full pakke, sikker på du er fin uansett :love: Må nesten ta kvelden her nå, men sender deg mange varme tanker og en kjempestor og god klem :klem:
Håper alle får sove godt, nattasuss fra meg :suss: :sove: |
Sitat:
Sitat:
Sov godt Rikkem0r - og takk for backup! |
Nå skal unge, lille meg komme med litt brede ord. På forhånd unnskyld om jeg tråkker deg på tærne. :o
En eller annen gang er du nødt til å anskaffe deg litt respekt for deg selv. Innad og utad. Fortell deg selv at DU er den beste du kunne hatt - for ingen er så bra som deg. Så tålmodig som deg. Så fornuftig som deg. Du har din egen humor, din egen måte å ordlegge deg på - alt med DEG er unikt. Du er unik - og det er ingen som deg i hele verden! Ingen kan vite de kampene du måtte ha inni deg - både med mat og med følelser utover maten. (Ble det nevnt en forstyrrelse en plass?) Dette er det KUN du som kan kontrollere - men ikke falle hen og la deg bli kontrollert av illusjoner igjen. Fordi du fortjener bedre, vennen. Du skal være fri, leve som den vakre kvinnen du er! Når det gjelder vekt. Og jeg vet at jeg kaster litt stein i glasshus (men det er alltid lettere å GI råd enn å ta i mot dem), så skal jeg ikke gi deg noe råd. Jeg bare vil vise deg min støtte og sympati. Ved neste veiing går du på vekta med ryggen til displayet, tenk på oss her inne - og be de hønene om å ikke si tallet høyt eller skrive det ned en plass du kan se. Be legen om å holde klipa igjen. Du må takle dette på din måte. Jeg er også uten vekt nå fordi jeg blir fanatisk opptatt av den. Vurdert mye - bl.a. fikk jeg sneket til meg en epostadr. til noen som kunne selge meg Efedrin som skulle gjøre meg slank når jeg ble fratatt Reductilen. Hallo? Det er mye man kunne gjort for å bare endelig oppnådd den forbanna ideal-drømmen, sant? Vel, jeg lot meg heldigvis ikke bli narkis av den grunn (men det var ikke langt unna, skal sies...) Fortsett å mål deg, vennen. Det er det beste du kan gjøre. Husk at du må ikke straffe deg selv! Det fortjener du ikke - du fortjener ros fordi du er du. Hilsen den som alltid tyr til tøff kjærlighet. Men det er kjærligheten som er viktigst :rolleyes::love: |
Heisann til alle og spesielt til Nysgjerrig nok.
Når du nå har kommet deg over sjokket, kanskje tallet rett og slett blir en oppvekker og en inspirasjon. Se på det som et tall du kan minske, sakte men sikkert. En gang må man jo starte. Dette er realiteten. Du må innfinne deg med det og jobbe deretter. For nå er du her, du kommer til å gå ned i vekt og du har støtte her inne. Og hvis du leser deg tilbake, ser du at det går opp og ned hos oss fleste. Men vi klorer oss fast og går på med krum hals.... Dette skal vi klare alle sammen. Noen ganger trenger vi jo kanskje noen små sjokk og en skikkelig oppvekker, for å virkelig få fokus på hva vi må gjøre !! Ta deg en tur inn i bloggen til Pruttilutten og se før-bildene hennes. |
Godmorgen alle skjønne venner.:love:
Nysgjerrig Nok: Håper du føler deg litt bedre i dag og at det er litt lettere for deg å gripe fatt i det positive og se på deg selv som det flotte mennesket du er! Tenker på deg! -Og husk at vi her inne alltid er her for deg!:klem: |
5 Vedlegg
Gjør det litt enklere; de er litt kinkige å finne på bloggen uten å måtte sitte å bla seg tilbake flere innlegg.
Håper det hjelper litt. Det hjalp i alle fall meg, kjente jeg nå. :p Differansen er 34 kg - cirka. 14 første med Reductil. Ketolyse tok resten. |
Blir såååå imponert når jeg ser på de bildene av deg, altså, Pruttilutt. Helt utrolig hva du har greid:heia: Flinkeste jenta :klem:
|
Enig! Såå imponert! Fantastisk flink har du vært! :heia: Fine jenta :love:
|
Sitat:
|
For en utrolig gjeng dere er !!
:love: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55. |