![]() |
Sv: Den store felles ED-tråden
Sitat:
De stekes i 12-15 minutter på 225 grader. Har prøvd de som pizzabunn (og som burgerbrød) men det var ikke særlig vellykket dessverre.... Ellers, har nå begynt på fase 3. Dvs det er det samme som fase to, men i tillegg får jeg spise en frukt til dagen. Det skal visstnok være nok til å få meg ut av ketose. Jeg fortsetter å gå ned likevel, så det er jo bra! Og i dag begynte jeg på et nytt 10-tall, i dag var jeg 89,9 kg hurra! :-) Men jeg er meget søtsugen for tiden. Har kjøpt noen sukkerfrie sjokolader av og til, ellers har jeg spist litt lavkarbokake (både egenkomponert og ferdig lavkarbokake kjøpt på helsekost som koster skjorta.... Det hjelper, og som sagt så fortsetter jeg å gå ned i vekt så jeg ser ikke det store problemet med det egentlig.... Får prøve å kvitte meg med søtsuget til uka (har fortsatt litt kake igjen i kjøleskapet og skal kose meg med den i kveld) Helsesøster sa til meg på siste kontroll at fremover kan jeg forvente et vekttap på ca 0,5 kg i uka. Det synes jeg hørtes veldig lite ut! Hvordan er det med dere andre som har startet fase 3? Går det virkelig så sakte framover? (PS har mistet 1 kg siste uken, i fase 3, så det kan jo hende hun tok feil da... krysser fingrene for det! Har fortsatt 10 kg igjen å gå ned....) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Har du prøvd å kjøpe deg ketosestix? Er du i ketose, så går det av seg selv. Kan være kroppen bare må vende seg litt før den slipper. |
[quote=Shadow40;1335433]
Sitat:
|
Sitat:
Skal til legen nå på tirsdag,så vi får se hva hun sier... |
Da har jeg vært hos legen:)
Før jeg begynte på ed"gikk" jeg to uker på lavkarbo i påvente av resultatene av blodprøvene. Da gikk jeg ned 5 kilo...nå har jeg veid meg,og det viser seg at i fase 1 gikk jeg ned 2,9kg fett..og opp 1 kg muskler... -Legen var veldig fornøyd,sa da er jeg også det:) For meg var det beste av alt de 11 cm som har forsvunnet fra livvidden min:D |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg lærte av en som er god på dette, at lavt eller medium ikke spiller noen rolle. Enten er du i ketose, eller så er du ikke, og variasjonen kommer an på hvor mye veske du har drukket. |
Ellers har vært i det store utland, og kommet hjem en kilo lettere. Juhu!!!!!
|
Her har det vært stille...hvordan går det med dere?...jeg er jo på vedlikehold, har vel gått opp mellom 1-2 kg igjen, men prøver å trene og holde formen....Trude Hetland var uansett fornøyd:-)...holder meg fremldees på klesstørrelse 42-44:D...men det er en utfordring, det er vanskelig, vanskelig å si nei til alle fristelsene:o
|
Sitat:
ja lenge siden noen har skrevet her nå! Jeg går fortsatt ned jevnt og trutt, og har nådd målet mitt til bryllupet som skal være neste lørdag, er under 85 kg! (Er faktisk under 84 også) så jeg skal bare holde meg der til etter bryllupet (kjolen passer meg akkurat på 85 kg hehe...) Neste mål er 80, men etter det kommer jeg sikkert til å gå opp igjen til 85, men er egentlig helt fornøyd med det. Nå spiser jeg fullkornspaghetti, en potet i ny og ne, all den frukten jeg vil ha og så unner jeg meg popcorn på fredagene til og med! Og fortsatt går jeg ned littegranne hver uke... Så jeg må si meg strålende fornøyd med både dietten, med oppfølgingen og ikke minst, strålende fornøyd med meg selv og kjempestolt! Tenk, nesten 30 kg er borte (23 kg fett!) Magefettet (det farlige innvendige fettet) er borte og kolesterolet og alt er kjempefint! Så, nå gjenstår bryllup, flytting til nytt hus, og så er det å prøve å bli gravid igjen, så er jeg fornøyd hehe! :-) Hvordan går det med dere andre da? |
Så flott!:) gratulerer m nådd mål og lykke til med bryllupet neste helg!:)
|
Gratulerer med oppnådde mål og lykke til fremover:)
|
euroditt mat til salgs
har endel mat som jeg ikke liker og vil bli kvitt...har masse desserter og barer og supper...ta kontakt på PM så blir vi enig om pris...:-=
|
Hei!
Det kan godt være at det er noen som har skrevet noe om dette tidligere i tråden, men det er så mange innlegg og jeg har ikke tålmodighet til å lese alle hehe.. Det jeg lurte på var om noen av dere hadde noen tips eller oppskrifter til noe snacks eller bakverk? Det finnes endel lavkarbo kaker og snop/godteri, men kroppen min er veldig følsom, og reagerer (dvs jeg går opp i vekt eller står stille) på selv den minste utskeielse (50g for mye protein, en lavkarboskive, eller et fiberrikknekkebrød). Reagerer også på malitol, som blir brukt mye i sukkerfritt snop/godteri. |
noen som selger eurodiett kjeksene eller vil bytte??:-) Send PM!
|
noen som går på eurodietten her,og som vil bytte produkter med meg?:-)
|
Sitat:
Jeg har akkurat begynt på ED og begynte rett på fase 3a. Det vil si at jeg ikke har så mange produkter, men har sånn sjokoladefrokostgreier som jeg gjerne vil bli kvitt om du er interessert? :-) de ble litt for søte for meg! |
Da skal jeg tilbake på Eurodiet!
|
Jeg var nettopp i bergen,skal tilbake om 14 dager å få svar på blodprøvene.Så da starter jeg også opp på Eurodietten.:-)
|
Da er jeg begynt ED i dag ,noen andre som starter i disse dager eller er igang med ED??
|
Jepp, jeg startet den 7.oktober! :)
|
:heia: jeg var inni journalen din i går:D
|
Hei...lenge siden, har gått opp igjen litt siden sist...og begynt igjen på fase 2...flere her som har opplevd at det står bom stille når man begynner igjen??....holdt på halvannen uke nå....ikke ned, bare litt opp....føler jegsamler muye vann gitt...
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32. |