![]() |
Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)
Sitat:
Så får jeg se om jeg får bort de siste 10 kiloene innen NM midt i august, hadde vært skikkelig morsomt, men det har kommet så mye annet bra ut av dette, så det blir som det blir :D Følg med der du, jeg er litt flinkere til å oppdatere den ;) |
1 Vedlegg
Vedlegg 2475
Da er NM ferdig, jeg klarte nesten vekten, men hva gjør vel nesten når jeg klarte ett annet mål ett HELT år før tiden :D , for vi skulle egentlig ikke bli Norges Mestere før neste år var planen :D Håper dere alle har det bra, nå reiser jeg på en velfortjent ferie, før jeg skal til det første uttagningsstevne til paralympics 2008, som er i Moorsele i Belgia i slutten på september. Etter det skal jeg operere bort hud, før jeg rir Nordisk i København i November så lykke til alle dere her inne, stikk innom på http://www.dressurhesten.com/konkurranse.html er litt flinkere til å være innom der :) |
Så gøy! :) Lykke til!
|
Sitat:
|
Da er det under 1 døgn til feriemodus, nå ja den er vel alt der et sted om jeg kjenner etter :)
Om 26 timer lander vi på Karphatos, og i 2 uker skal jeg ikke se, langt mindre ri en hest :) Gubben tror jeg får abstinens, men jeg finner vel en løsning om det skulle gå så ille :D Kommer hjem 3 september og da er det hard trening fra den 4, skal til Danmark igjen for å trene rundt midten av september og derifra går turen til Belgia. Så dagene frem dit skal nyyyyyyytes i solen, sjøen og med en mengde bøker som skulle vært lest for lenge siden. Reisefeberen har begynt så vidt å gjøre sin innmarsj ihvertfall ;) |
Sitat:
God ferie! :klem: |
Sitat:
Vi har også vært der før, og gleder oss. Skal bo i Levkos, så det blir ikke sene kvelder akkurat ;) Bare tidlige morgener med strandliv :D |
En liten hilsen fra varmen her til alle glade :)
Og en stooooor sol til de som ikke er like glade :stortsmil Her er alt bare VARMT, deilig men ack hva jeg lengter hjem til hestene. Skal bli godt a ri igjen pa mandag ;) Kos dere og en stor klem fra varmen :D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41. |