![]() |
Sv: Piskeklubb?
meddeles masse gangsperr fra igår og 22 min med magedans dvd.
wow 2 dager med trening.:eek: :eek: |
treningsplan for uke 32
mandag: sykkel trening på arena min 30 min (lett) tirsdag: magedansdvd onsdag: treningsfri torsdag: sykkel trening på arena min 30 min ( lett) fredag: treningsfri Lørdag: gå tur sammen med sambo om kvelden søndag: gå tur sammen med sambo |
Etter en ukes skulking og bekkenproblemer er jeg i gang med trening igjen! Har gjennomført 4 øvelser og går løs på de 6 siste og tar de i løpet av dagen :D
|
Sitat:
|
Mandag: ikke planlagt noe trening pga møte og stress.
Tirsdag: Treningsstudio - 1 time og 45 min knallhard styrketrening og kondisjonstrening - FULLFØRT Onsdag: Stavgang og step/fitnessball - Ikke fullført! Torsdag: Treningsstudio - mer enn 2 timers kondisjon og styrketrening - Utført!! Fredag: Stavgang og step/fitnessball - Lørdag: Fri Søndag: Stavgang En litt mer realistisk ukeplan. Blir enten step eller fitnessball. Avhengig av om jeg har treningsverk eller ikke. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Nå skal jeg klare å få fokuset tilbake på trening, søvn og kosthold!
Uke 32: 7. - 13. august. man: styrke, armer 30 min. - ikke utført:mad: tirs: rask morgentur 45 min. - ikke utført:mad: ons: styrke, armer 30 min. - utført:) tors: morgentur 45 min. - utført:) fre: morgntur 45 min. - utført:) lør: styrke, ben 30 min. - utført:) søn: bærtur i skogen etter frokost 120 min. - utført:) Helt ok uke..... |
---ONSDAG---
Prøver igjen.... Uke 33 : 14. - 20. august. man: styrke, armer 30 min. - ikke utført:mad: tirs: rask morgentur 40 min. - utført:) ons: morgentur 40 min. +styrke, armer 30 min. kveld - utført:) tors: rask morgentur 40 min. + rask kveldstur 60 min. - utført:) fre: rask morgentur 40 min. - utført:) lør: rask morgentur 40 min. - utført:) søn: rask morgentur 40 min. - utført:) Den opprinnelige planen ble ikke fulgt; annenhver dag styrke - morgentur. La heller inn det jeg hadde gjort, ellers ble alt så rotete. |
Denne uka blir helt treningsfri. Har hatt innkjøring i barnehagen så jeg har ikke fått anledning til å trene.
Men neste uke blir det fullt kjør.. Forhåpentligvis. |
pisk min lille rompe, for jeg har ikke trent hele uka. :P
akilles sene vondt og altfor masse jobbing. :P men neste uke har jeg fri man-fre og skal trene pilates tirs onsdag og torsdag . og slappe av. |
Okey da har dere lovet....jeg lover også, skal gjennomføre alt på planen, skal ta en Nille-uke for å komme på rett kjøl, og få NOK søvn!
|
Bare en snartur innom her for å avlegge et høytidelig løfte om morrastavgang og styrketrening i morgen. Pisk meg grundig om jeg sluntrer unna.. :D
|
min plan for kommende uke er
mandag: morgentur før frokost ( ca 30 min) tirsdag: pilates på arena onsdag: pilates på arena torsdag: pilates på arena fredag: vetikke ennå, muligens trenefri lørdag: går ut pga jobb søndag: vetikke ennå |
Sitat:
|
min morgentur kommer, men dog etter frokost. og et par timer senere enn planlagt, har min første fri uke på ca 2 mnd. og jeg sov til 1130 uten alarm. og gjett om det var herlig. :ja:
|
:D :D
Sitat:
|
:heia: fjonken !!! :klem:
|
---FREDAG---
Denne ukens trening..... Uke 34 : 21. - 27. august. man: rask morgentur 40 min. - utført:) tirs: styrke, ben 30 min. - utført:) ons: rask morgentur 40 min. - utført:) tors: rask morgentur 40 min. + styrke, armer 30 min. på kvelden - utført:) fre: rask morgentur 40 min. - ikke utført :mad: det regna så fælt... lør: styrke, ben 30 min. - utført:) søn: rask morgentur 40 min. - utført:) + 90 min. kveldstur:) Så langt har det gått greit. Joda, det ble en veldig bra treningsuke det. |
Sitat:
Gått greit.. ?! Du er fanden ta meg ramm jente!! Fytti katta, du gir meg virkelig noe å strekke meg etter. I kveld skal jeg legge meg samtidig som vesla.. nemlig kl 20... :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Pga zzzzzzzz til morran og stengt treningsstudio så har jeg mistet piffen litt. Så tror neppe jeg får skroget i treningshumør i dag.. Er i daffeland.
|
--FREDAG---
Nei, her har det jo støva helt ned :eek: hva skjer a...????? Uke 35 : ingenting:mad: Uke 36 : ingenting:mad: Uke 37 : ingenting:mad: Uke 38 : ingenting:mad: .....sånn, det var det. Nå har jeg så smått begynt å trene igjen, så her kommer ukas bevegelser: Uke 39 : 25. - 30. september. man: kveldstur med naboen 60 min. - utført:) tirs: rask morgentur 40 min. - utført:) ons: styrke ben 30 min. + kveldstur alene 50 min. - utført:) tors: kveldstur med naboen 60 min. - ikke utført:mad: såå støl...!!! fre: styrke armer 30 min. + rask gåtur 30 min. - ikke utført:mad: lør: rask morgentur 40 min. - utført:) søn: hviledag - utført:p .....det var ikke mye å skrive hjem om. |
Her var det støvete ja Siri :lol:
Jeg trener fremdeles, har begynt med sykling og startet med 5 minutter.. Nå er jeg oppe i 10 min annenhverdag og bekkenet tåler det fint :D Driver med styrkeøvelsene mine enda.. men har tonet ned de jeg fullfører fint og konsentrerer meg om enkelte som går direkte på stabilisering av bekkenet :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37. |