![]() |
Sv: Den store felles ED-tråden
Altså, jeg har ikke fått så mye mer gass. Den har bare begynt å lukte. Veldig :p
Såh, nok TMI fra meg tenker jeg ;) |
Sitat:
|
Sitat:
:lol: |
Sitat:
|
Noen som har prøvd å steke pannekaken i vaffeljern?
|
Sitat:
|
Her fant jeg et gammelt innlegg om vaffelsteke pannekaken + litt annet.
Sitat:
|
Aha, men da skader det jo ikke å prøve i hvert fall, og være litt forsiktig med mengden røre :). Tenkte kanskje det kunne bli vanskelig å få den til å henge sammen i vaffeljern.
|
Går helt fint å steke pannekakerøren som vaffler, må bare prøve seg fram med mengde - forskjellige vafflejern = forskjellig mengde.
På mitt kan jeg regulere varmen, og fant tidlig ut at ca medium varme gav det beste resultatet. Ikke noe problem med konsistensen forøvrig ;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Pannekakene har uansett blitt min favoritt. Det er vel det eneste produktet jeg syns er genuint godt. I dag dristet jeg meg til å smøre et tynt lag ekstra lett rømme (maks 1 ts) + litt sukkerfritt syltetøy på :sikle:
|
Sitat:
|
Hva koster de vanlige timene på fedonklinikken? Jeg har så langt bare gått på kurs med pakkepris for både individuelle timer og gruppesamtaler, men til høsten må jeg følge opp med timer selv.
|
Oslo? Mener det sto 650,- for 30 minutter.
|
Sitat:
|
Noen som har prøvd Pasta Bolognes? og likte den?
Jeg holder på å bestille nye runder før ferien og lurer på om jeg skal kjøpr en eller flere av den. |
Sitat:
|
Noen ganger er jeg helt bevisstløs. Poden fikk en is i varmen her i dag, men han ville ikke ha hele og kom og ga meg resten. Så i vanvare så spiste jeg en god bit av den før jeg kom på at jeg jo ikke skal ha sånt :rolleyes:
|
Sitat:
Hender jeg tar meg selv i å tatt noe inn i munnen for så å spytte det rett ut i søpla :D |
Idag har jeg vært på fotball banen med gutta i hele dag. Det har vært en lokal turnering og i det flotte været vi hadde idag, så har det bare vært DELILIG! De fikk kaker og pølser, scoret masse mål - jeg fikk ED kjeks og vann.
Imorgen skal vi i konfirmasjon og vet ikke hva de skal servere, håper på salat som tilbehør. Da kan jeg bare koke opp litt pasta hjemme, ta med meg soyanøtter og noen ekstra pakker med ED kjeks. Noen som har andre tips? |
SItter her å drikker Farris Bris med sitron og sitrongress....og så nå lurer jeg på om dette ødeligger ketosen eller ei ???
|
Farris skal være greit. Men Olden eller Bonaqua (Husker ikke om det var begge eller bare en av dem) med smak bør man styre unna.
|
Den kyllingsuppa er virkelig god altså, når den krydres med karri og muskat. En favoritt. :)
|
Kyllingsuppa er helt ok uten krydder også. Får stadig kommentarer på jobb om hva som lukter så godt. :rolleyes:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41. |