![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
:D
Sitat:
Håper du fikk en deilig tur. Hørtes egentlig veldig godt ut -litt sjeleterapi |
Sitat:
Så kos med pratestund med dattera :love: Og middagen hørtes kjempegod ut :sikle: Jeg har spist 3 kokte egg med salt på jeg :p |
Hei.Er bare innom og leser meg opp. Blir nok lite aktivtet fra meg de neste dagen, med tanke på jobb og besøk. Men jeg leser!!
Kos dere så lenge:D |
Sitat:
|
Sitat:
-Og nå tar du den telefonen og får det unnagjort - sier mamma-bente;) |
Sitat:
|
1 Vedlegg
Klarer rett og slett ikke henge med dere, jeg.
Masse spørsmål om hybelen altså :). Her et bilde av senga/sofaen min. Vedlegg 8928 Har det ikke blitt koslig? Så langt har jeg bare seng og bokhylle her. I morgen blir det TV og TV-benk. Og håper jeg klarer å få tak i et fint bord og stoler også. Det står på SiO sine nettsider at hybelen er 10-11 kvadratmeter. Har målt selv, og funnet ut at selve oppholdsrommet er 11 kvadrat. Men så er det en liten gang og et helt eget bad, så tilsammen ender det på 15 kvadrat. (pluss fellesområde med gang og kjøkken) I kveld er første kveld på hybelen. Litt trist og ensomt. Men jeg har heldigvis internett :D! |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Appelsinpiken: Ble jo kjempetrivelig det der! Gleder meg til bildene i morgen ;) Rikke: Krysser fingre, tær og lår og det som verre er for at det ordner seg med jobb! :klem: |
Sitat:
Bente: Ja, jeg hørte på deg og ringte :ja: Det var kjempeskummelt og jeg hadde stooor klump i halsen og magen, men han sa ja - så det er jo supert=) Også la han til at det var veldig bra at jeg søkte, så jeg velger å ta det som at han synes det er bra ikke bare for min egen del (tryggere jobb osv), men at han gjerne vil ha meg videre :o Nå må jeg rette opp cv'n min ;) |
Appelsinpiken: Så koselig du har fått det! Håper du vil stortrives, både på hybelen, i Oslo og med studiene:)
Pruttis: Du og mamma vet nok bedre enn oss andre tenker jeg ;) RikkemOr: Så kjekt at han ville hjelpe deg, det er jo kjempebra for deg når du søker! -Definitivt vel verdt den telefonen;) Og så kjekt at han var så positiv til at du søker - det er jo et veldig godt skussmål for deg! Skal holde fingrene krysset for at jobben blir din:4klover: Nå begynner det å nærme seg leggetid - tror jeg har blitt "smittet" av Dollsine sin hodepine i dag, så tenkte jeg skulle prøve å komme meg tidlig til sengs og sove det av meg. Ønsker dere alle en god natt:sove: |
Sitat:
Sov godt kjære deg :love: Håper hodet ditt også blir bra :klem: |
Godmorgen alle sammen, ønsker dere en god dag:)
Hodet er bedre i dag, det er den nakken som har stivnet litt, et varmt bad i går kveld og noen timer søvn i natt har mykt opp litt:) Veiedag - og for første gang, fikk jeg røde tall i dag - 200g OPP:rolleyes: Lurte på hvordan den fysiske aktiviteten denne uken ville spille inn, men trodde da ikke den ville gi oppgang.... Ja,ja, jeg vet i alle fall at jeg har spist som jeg skal, og på ett tidspunkt måtte det vel stoppe opp her også - har jo hatt kontinuerlig nedgang så lenge nå.... Men det var litt kiiipt likevel altså.....:rolleyes: |
Sitat:
Sitat:
Jeg glemte helt av veiinga i dag, så får drøye det til i morgen. Har ikke helt trua etter en del utskeielser i helga, men men. Nok en travel uke i vente (skjønner ikke at det går an å ha det så travelt i perm! :p ): * I dag må jeg vaske hus og dra til byen og hente kjole og dress fra renseri * I kveld skal jeg ha møte om utdrikningslag * i morgen skal jeg hjelpe bestisen å lage bryllupsstæsj samt å skrive tale til bruden som gifter seg på lørdag. * På onsdag kommer mannen hjem, og vi må bestille pass til barna * Torsdag reiser jeg til Bergen på RIHANNA KONSERT!! :heia: * Fredag kommer jeg hjem igjen * Lørdag er det bryllup PUH! :p Og jeg må bare si at kinoen i går var fantastisk! Anbefaler Bridesmaids på det varmeste. Den var hysterisk morsom, jeg lo så jeg grein :D |
Sitat:
Var litt småkjedelig i går, men glad jeg har internett så jeg kunne tenke ut hva jeg skal ha på ikea etterpå. Får hjelp av kjæresten når han er ferdig på jobb (om et uendelig antall timer). Sitat:
|
MariaB: Oi, litt av et program! -Men det hørtes jo ut som masse kjempekjekke aktiviteter da, så du får nok en kjekk og innholdsrik uke - og så får du mannen hjem igjen - deilig tenker jeg:love:
Appelsinpiken: Er vel litt overgang å bo alene på hybel....Du vet du alltid har oss her inne å skravle med om du føler deg alene, vennen:klem:Kos deg med shopping på ikea i dag! |
Fri fra jobb i dag og har planer om å bake litt til ferieturen.
Regner med at frokosten på hotellet kan bli en utfordring. Vanligvis byr greske og kypriotiske hotell på stort sett hvitt brød, syltetøy, honning og kanskje litt ost og feta..... Nå skal jeg ikke være helt pesimist da.... en kan jo håpe på litt egg i det minste. Men har tenkt å ta med meg et "brød" i beredskap. Har noen av dere prøvd å fryse ned disse muffinsene m/ost ? Jeg har ikke tall på hvor mye bakst jeg har kastet. Har prøvd forskjellige oppbevaringsmåter. I kjøleskap, i bokser, kurv på kjøkkenbenken osv. Det meste blir ekkelt i kjøleskap, synes jeg. Bortsett fra brødet. Jeg er egentlig ikke spesielt glad i å lage mat, så jeg synes det er greit å lage litt, når jeg først er i gang. Da er jo fryseren grei og ha. Men kresen som jeg er, så synes jeg mye lavkarbo blir uggent etter tining !! |
Sitat:
Jeg er vel ikke så glad i ting som har vært frossent uansett jeg, synes nesten all mat taper seg veldig i fryseren - med noen få unntak.... Så jeg lager heller mindre porsjoner og har maten fersk:) Når jeg lager muffins, lager jeg helst ikke mer enn 12 i gangen - da holder de seg fint til de blir oppspist.....-Men nå skal det sies at jeg egentlig koser meg litt med å lage mat da;) |
Sitat:
|
Sitat:
Har du nett - har du oss veit du. Sitat:
Sitat:
Kos deg og nyt fasen - uansett. Klem til damene!! |
Sitat:
200g er ingenting. Et glass vann liksom.. Ikke tenkt på det. Har du spist som du skal så er det det du skal tenke på, du er flink og kroppen din er en levende sak. Gudskje lov! |
Sitat:
|
Sitat:
Hvordan oppbevarer du dine muffins da ? Jeg spiser lite "brødmat". Har sikkert et brød i 3-4 uker. Så jeg deler det i 2-3 og fryser det ! Jeg hadde tenkt jeg skulle ta med en muffins eller to på flyet. For der er maten heller uspiselig ! Prøvde meg på å spesialbestille, men det nærmeste jeg kom lavkarbo var diabetikermat. Og den passet slett ikke likevel.... Men kanskje maten blir konfiskert i sikkerhetskontrollen ? (selv om den ikke er flytende) :p |
Sitat:
|
Sitat:
Men jeg har jo ingen å dele det med. :) Ikke ti ville hester ville fått gubben over på lavkarbo..... Jeg baker heller ikke mye. Har prøvd meg på en rundstykke-oppskrift en gang, men det ble drepen. Oopsier er gode. Kaker har jeg aldri prøvd meg på. For meg er det viktig at jeg ikke vender meg til alle disse erstatningene..... |
Sitat:
Jeg baker bare muffins en sjelden gang - og kun når sønnen er her, for da begrenser det seg fort hvor mye det blir på meg;) Mandel og Kokos-brødet mitt og Cornelias lavkarbo-kokosloff, har imidlertd veldig lite karber, så det tillater jeg meg litt mer av - når jeg da først baker det.:p Jeg har også droppet søtning i den loffen, så da blir det bare egg, smør, kokosmel, litt fiberhusk og bakepulver, som burde være helt ok:ja: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42. |