Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Middag (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=120)
-   -   Hva skal du ha til middag i dag-tråden! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2492)

Anne 30-08-06 13:23

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Hjemmelagde karbonader og blomkål eller blomkålmos...skal høre med barnebarna hva de vil ha:p

Gamla 30-08-06 22:59

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Stekt fersk sildefilet, potetmoserstatning og agurksalat med en klatt rømme. Nydelig!:p

stinasol 04-09-06 19:50

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Har hatt kjøttkaker,lagd på (kjøttdeig,2 egg,fløte,litt vann og soya mel) de ble kjempegode =) hadde salat til og dip av (seter rømme,dill,grill krydder og hvitløk pulver)nam nam ;-))

Summer 04-09-06 19:55

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Fårikål. :D

Stinasol: De kjøttkakene hørtes deilige ut!

Carisma 04-09-06 20:17

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Pølsegryte (lettpølse, 1 boks hakket tomat, sukkerfri ketchup, løk og litt fullkornspasta)

Nille 04-09-06 20:21

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Chili og hvitløk marinert ovnsstekt kylling og jukseris (blomkål, hvitløk, rødløk, vårløk, salt, pepper stekt i masse smør).

:sikle:

Anne 04-09-06 21:03

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Samme som i går i grunn. Resten av de brasserte grønnsakene (løk, sherrytomat, squash, kantareller og urter), kyllingbryst, samt litt bønner i tomatsaus:)

stinasol 05-09-06 17:53

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
2 beef burgere (fra gilde)med smeltet dansk greddost,salat og rømme dip..kjempegodt men ble kjempe mett og så neste gang holder det med 1 burger ja =)

Anne 05-09-06 18:47

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Hjemmelagde fiskekaker m/sukkerertstuing.

Carisma 05-09-06 19:32

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Mammas enkle laksegryte i litt modifisert utgave. Dvs laks, løk og paprika stekes i en panne i passe biter, salt pepper og matfløte helles over, og kokes inn litt. Jeg modifiserte med broccoli, vårløk, chili og litt hakket persille, og i tillegg blandet jeg oppi en boks hvite bønner som erstatning for potetene hun serverer til. Anbefales! :hungry:

stinasol 06-09-06 18:02

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
halv grillet kylling med agurk og rømmedip(med masse hvitløk i) yummi...

Carisma 06-09-06 21:08

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Lammeskiver med ovnsstekte grønnsaker

Gamla 06-09-06 22:43

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
1/2 rødløk og 150 g stekt kjøttdeig. Da det var nesten stekt hadde jeg på 2 ss tacosaus (First Price) og 1 ss rømme og lot alt surre sammen litt! 4 plommer til dessert. Kjempegodt!:D

Iset 06-09-06 23:14

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
I morgen skal vi nok ha fiskegryte med hvit saus ala lavkarbo. Den er superdigg!!!

Carisma 06-09-06 23:22

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre med to koteletter? De må spises opp før de går ut av kjøleskapet på egenhånd, og jeg er litt tom for ideer.... :o

Iset 06-09-06 23:26

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Jaa! Se her, Carisma:

Fløtestekte nakkekoteletter

Samme hvilke koteletter det er, egentlig. :sikle:

Enid 07-09-06 00:45

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Hei hei! Jeg er ny her, og ville bare si at jeg har fulgt med på forumet et par måneder og prøvd mange av oppskriftene. Har gått ned 10 kilo siden juni, og har mye takket være matoppskriftene og diskusjonene her inne klart å holde motivasjonen oppe!
De siste par ukene har samboer og jeg hatt ny middag med oppskrift herfra nesten hver dag :)
I dag prøvde jeg den berømteFrokostpannekaken for første gang (NAM!). Supert forum, gleder meg til å være med!

stinasol 07-09-06 15:09

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
her ble det Iset`s pizza til frokost,lunsj og middag...nam nam..(med rømmedip og salat..+masse vann

Enid 07-09-06 17:51

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Lindbergs linsesuppe, namnam. Og billig er det også :D

Enid 09-09-06 00:39

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
God middag i dag også:
Hjemmelaget hamburger av karbonadedeig, med ost på toppen. Ved siden av: Rå løk, tomat, salsa, bacon, tzatziki og issalat.

Nille 09-09-06 11:53

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Idag skal jeg ha Stange kylling filet (2 stk surret sammen rundt kremost med urter og hvitløk) og stekt i 220 grader 30-35 min. Serveres med blomkålmos og dampabrokkoli (eller kanskje spinatstuing). :sikle:

stinasol 09-09-06 15:34

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
pannekake med kjøttdeig,ost,dip,salat og agurk =)

Enid 09-09-06 17:55

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Tex-mex form i ovnen:
Karbonadedeig stekt med tacokrydder, rå løk, tomater i terninger, mos laget av brune bønner og chilibønner(kjørt med stavmixer): Alt i form, gratinert med cheddar, og server med hot salsa og kesam. :D

Iset 09-09-06 18:41

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Mmm den formen høres god ut, jeg lager noe lignende med nachochips oppi (men spiser ikke chipsen, det gjør mann og barn hehe). Men jeg MÅ ha jalapenos oppi da. :D

Enid 09-09-06 19:13

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset
Mmm den formen høres god ut, jeg lager noe lignende med nachochips oppi (men spiser ikke chipsen, det gjør mann og barn hehe). Men jeg MÅ ha jalapenos oppi da. :D

Ja det er utrolig godt! Må ha det oppi neste gang :)
Når det gjelder nachochips:Samboeren mener han ikke savner nachochipsen, så da er jo alt greit! Jeg tenkte faktisk ikke over at chipsen manglet heller. Suverent!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no