![]() |
Sv: Våre ED-dager!
Dagens ble slik:
1 karamell-dessert laget som shake...fysj, ikke god, men fikk i meg noen slurker hvertfall 1 liten ingisbolle mellom den såkalte frokosten og lunsjen Salat med skinke og eggerøre 1 sjoko-vanilje-bar 1 kyllingsuppe og brokkoli. Til kvelds blir det wokede gr.saker og en brownies. Kjenner verking i leddene allerede...ketose her I come! :D |
hatt en stressende dag, med møter som dukket opp og tok tid.. så dårlig planlegt dag... og dere vet hva som skjer når det ikek er en PLAN :o
var SÅÅÅÅ sulten på butikken... kunne kjøpt en kotelett eller no, men DET så ikke så godt ut, men derimot den nøtteblandingen i løs vekt :sikle: kjøpte 80 gram, men klarte å stoppe halvveis, så det blr bare 40 gr, men det ER mye kcal asså - brownie - sjoko drikk ... æsj - 40 gr nøtter - to egg 50 gr laks |
Tirsdag:
frokost:cappuchino av havremelk lunsj: omelett (stolt av meg selv for at jeg fikk den i meg middag: brownie kvelds: pizza av alergideig (-egg, mellk, hvette og soya) med litt ppizzafyll på... litt uvant samk på bunnen og litt rart å spise pizza uten ost. |
Dagens fra meg:
Kakao brownie capuccino wok m bambusskudd, sopp, paprika, løk, sukkererter og blomkålris og kokos Prailine bar og snart et glass vin... :) Ble litt trening og, men kjenner jeg er litt pjusk! 25 min crosstrainer og 15 min på step, og noen apparater for beina |
ikke så bra i dag som i går, men det var vel ikkeforventet iom at jeg skulle ut og spise.
frokost: brownie lunsj: brownie middag: vegetar"fajitas" |
så ikke så ille ut heller, stå på!
jeg har spist litt lite i dag, men tror ikke jeg orker lage noe før jeg legger meg. skjerper meg i morgen, PLANLEGGE bedre! - eple/rosin bar... den er nam asså! smaken endrer seg litt merker jeg ;) - brownie - omelett av to egg 4 skiver skinke, toppet den med MYE stekt sopp |
Flott bilde av deg Distrea:)
Dagens: Pannekake Eple-kanelbar Pannekake Steikt sopp, bambusskudd og litt paprika Egentlig mett, men må finne på noe seinere ikveld, kakao? |
takk, indi :rødme:
- brownie - sjoko bar - ett egg og litt kjøttdeig - sjokopudding |
Dagens her ble:
Creme Brulee Salat med skinke og bittelitt ost 1 vaniljesjokobar Kyllingsuppe med brokkoli Wokede gr.saker og litt skinke oppi Browniesen står klar til steking nå. :sikle: |
en god ting kan ikke sier for ofte:)
|
dagens:
frokost: brownie lunsj:eple-rosinbar mellom: omelett og litt spekeskinke middag: kyllingkebab (uten pitabrød) kvelds: capuchino(lurer på å prøvemed litt kardemome i) |
Min ED-torsdag:
Sjokofrokost Aspargessuppe + salat, agurk Choco-bar ED-omelett m/salat og paprika Cappuccino 1 t styrketrening + 1,5 kondis (dans :p) |
Min dag:
Pannekake Cappucino Atkinsbar Og ikveld skal jeg ha biff og soppstuing!! Gleder meg:) sikkert et glass vin også min vei... får se! Trening... nei, men maste svett frustrasjon over pcen!! God fredagsklem til alle |
Min uke til nå:
Mandag: Sjokofrokost x2 Sjokoladebar Brownies Påskeskinke med grønnsaker (blomkål og broccoli) Tirsdag: Sjokofrokost x2 Sjokoladebar Brownies Kjøttdeig med tacokrydder og salat Trening: 25 min elipse + 40 min styrke Onsdag: Sjokofrokost x2 Pannekake Sjokoladebar Kjøttdeig med litt hakkede tomater og salat Torsdag: Sjokofrokost x2 Pannekake Sjokoladebar Kyllingfilet stekt i biter med tacokrydder, stekt paprika og løk Fredag: Sjokofrokost Sjokoladebar Pannekake Kjøttdeig og salat Trening: 15 min elipse + 40 min styrke |
Dagens:
1 creme brulee shake Wokede gr.saker med kylling 1 vaniljesjokobar Tacosalat Og så blir det en brownies i kveld |
ja nå har jeg bestemt meg , begynner i morgen eller søndag på ED igjen på fase 1
prøvde meg å ketolyse , men det går ikke ,,klarer ikke med andre ord gikk ned 22 kilo på ED fra 22 oktober 2006,til mai 2007, har lagt på meg ca 5 kilo og de sliter jeg med og bli kvitt , så nå folkens har jeg blitt inspirert av dere igjen men det blir pannekake frokostsjokolade og caramelbar,, de er gode har noen grusomme supper igjen,, for ikke og snakke om den grusomme omeletten ,men lukker øya og spiser fort ønsker meg lykke til |
Velkommen:)
Her er det jo bare å hive seg på, veldig mye motivasjon i å være fler! :) |
bare å hive seg på ja!
Jeg skal ikke veie meg før torsdag!... skyt meg i foten hvis jeg jukser!!!! i dag har det ramlet inn middag ute... det var kjøtt og grønt :lol: helte innpå noe vin... 1...2....3... 4 glass?... jaja Baconpølse... oi... hvor kom den fra??? - sjoko pudding - vaffel . kjøtt og grønt - flaske vin - bacon pølse og syndige tanker :lol:.... bare tøyser :p |
Haha, de baconpølsene er rare, dukker opp når du minst venter det. :lol:
|
Hyggelig å "høre" deg etter å ha fått hilst på. Det var ikke så godt å få til noe mer sånn som vi satt og på den korte tiden, men livlig hørte jeg du var. Herlig:)
Håper å treffe deg igjen. Ha en fin dag:) |
Sitat:
Høres ut som om dere hadde det morsomt ja! :) Syns du har vært flink jeg, er jo ikke noe her som ikke burde skjedd;) |
Dagens:
PAnnekake Atkins bar kakao Blomkål Brownie seinere :) Går mye i te for tiden, kanskje halvannen liter... men det er godt da! God lørdagskveld til alle sammen:) |
huff, jeg kan ikke gjøre noe sosialt jeg visst... for jeg blir så fysen jeg når jeg er litt på siden matmessig.
I dag har det ikke blitt noen ED produkter :o - to ribbebiter - en blomkål, litt løk toppet med godt med barnaise saus - 20 rosiner... som jeg ikke liker en gang, men er sååå fysen - melkekaffen min toppet med godt med krem topping. men i morgen!!!!... da er det bare FASE EN!!!:D |
Kommer nok fort på sporet igjen Distrea! Bare ligge unna sjokoladen i kveld så;)
|
Ja, det er ikke mye som skal til før man blir fysen på noe, kjenner meg igjen der Distrea.
Men til å være en ikke ED-produkter-dag så har du vært kjempeflink synes jeg - dette er jo slettes ikke ille. Jeg hadde ikke vært så flink, no can do :p Hvordan er det med dere fase 2'ere: er dere mer sulten nå? Jeg er i ketose, men helt siden jeg begynte i fase 2 har jeg enten vært sliten eller litt for sulten....hmmm.. oj oj - dette var feil tråd...beklager :o Fredag: Sjokofrokost Spinatsuppe m/salat, agurk og 3 skiver skinke Choco-bar Burger av oksefarse, masse bacon (altfor mye, ops), salat og et glass cola light (kunne ikke være med ut å spise og tok igjen hjemme :rolleyes:) Bacongull (igjen....:o) Lørdag: Sjokofrokost Ed-omelett m/salat, løk og rød paprika Praline bar Stekt kylling (mer enn 150 g....)m/brokkoli og blomkål Sjokopudding senere Åh, nå fikk jeg lyst på baconpølse.....leste du hadde spist det i går Distrea.. nam nam |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53. |