![]() |
Sv: Eurodiett bytte- og salgstråd
Tusen takk. :) Ja, jeg skal høre med legen min. Hvis jeg får legeerklæring på Eurodiet, kan jeg bruke den til å kjøpe ED-produkter sånn sporadisk da? Hvor lenge? Sorry maset mitt.
|
Sitat:
Det er legen som bestemmer hvor lenge du skal kunne bestille varer. Så lenge den har gyldig dato så kan du bestille ihht det legen har forskrevet. |
Tusen takk, Pipp. Ja jeg har vært her på lavkarbo siden starten i 2004, det begynner vel å bli rundt 6,5 år siden jeg ble medlem her, hehe. Tiden flyr!
|
Sitat:
|
Takk du. Sitter og ser på hjemmesiden nå. Hvem er det som har laget den? Den er jo full av grammatikkfeil, så pinlig. Fett fattig, start pakken osv. Hvordan starter man en pakke? :p
|
Sitat:
Hehe .. er endel gramatikkfeil ja :rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
PS! De barene som er såkalt frie produkter er de samme som vi kan kjøpe. Den med vanilje-karamel og sjokoladebar er mine favoritter. |
Hei Iset. I helsekostbutikkene selger de en pakke med 5 Fedon proteinbar. Det er det samme som eurodiettsjokolade. Når du åpner pakken og leser på selve omslaget til baren, så står det også eurodiett sjokolade på plasten. Så det er absolutt ikke nødvendig med legeattest hvis du bare skal ha barer. De har en type til, en Cristpy sjokoladebar. Jeg tror det er den samme som sjokoladebaren i fase III.
|
Til salgs!
4 poser karamelldessert 4 poser grønnsakssuppe 9 poser aspargessuppe Selger produktene for kr. 15 ,- per stykk. Kjøper du alle sammen får du produktene for kr. 200 inkl. frakt ("normalpris" kr. 255). :) |
Pearl: jeg så den pakken i vinduet på Sunkost (Kvadrat) da jeg var på vei ned rulletrappa i går, hehe. Skal absolutt prøve den!
|
Jeg skaffet meg to pakker i dag. De er gode å ha i et nødsfall, i skuffen på kontoret, i vesken, i bilen osv.
|
Vil gjerne bytte bort følgende:
1 pose med brownies 2 poser med soyanøtter 2 poser med creme brule 4 poser risotto Bytter gjerne i supper, omelett og kakao, he he Og sjokoladebars, men de vil vel alle helst ha selv ;-) |
Sitat:
jeg har 4 poser grønnsakssuppe og 9 poser aspargessuppe om du vil bytte?:) |
Div. produkter jeg ønsker å bytte bort:
14 poser kyllingsuppe 6 poser Risotto m/sopp og parmesan 2 poser Fransk potetstuing Bytter gjerne mot følgende: Skinkeomelett Kjeks m/sjokoladebiter Kjeks m/bringebær Vanilje/karamell Bar Brownies |
Kjenner latskapen tar overhånd, legger ut ny tråd isteden for å sjekke dei over :o
Ønsker å bytte vekk (evt selge) følgande: 4 poser karamelldessert 4 poser kyllingsuppe 1 pakke aspargessuppe (5 poser) 1 pose osteomelett 1 pakke skinkeomelett (5 poser) 2 pakker + fire poser risotto med sopp og parmesan (16 poser) 5 poser sjokoladekjeks Bytter gjerne til: pannekaker brownies barer |
Ingen flere som har noe i skapet de ønsker å bytte bort altså? :p
Jeg bytter GJERNE! Se innlegg om bytte av produkter ovenfor. :) |
Heisann!
Jeg fikk denne uken dessverre beskjed om å slutte med eurodiet på grunn av dårlig toleranse for melk. Brum brum altså! Eurodiet fungerte bra for meg, så det var ikke ønskelig men jeg får høre på legen. Jeg har et lass av eurodietprodukter hjemme, og selger nå alle SAMLET. Orker ikke selge dem produkt for produkt, men du står jo fritt til å selge noe videre for samme pris som du kjøper det for om du vil :o) Siden jeg selger det samlet selger jeg det til en god pris for den som er førstemann til mølla. Produktene har variert holdbarhet. En del har best-før dato høsten 2010, resten sommeren 2011. Det er dette som selges (pris hvis du skal bestille fra Eurodiet i parentes): 10 poser varm sjokolade (270) 15 poser cappuchino (405) (denne er kjempegod varm sammen med 1 ts usøtet kakao og litt kanel - ok å bruke det sa legen) 15 poser pannekaker (405) (disse er min favoritt! Steker dem som en tykk lefse-pannekake i en sånn ministekepanne, smører halve med litt smør når den er litt avkjølt og drysser over masse kanel - andre halvdelen legges over - namnam!) 10 poser sjokoladepudding (270) (Sjokoladepuddingen har reddet meg mang en kveld) 4 poser soyanøtter (100) (Gode alene, eller i en salat. Jeg har brukt dem som lørdagsgodis sammen med 1 vanilje/karamellbar som jeg har delt i mange småbiter. Da blir det en liten skål med både søtt og salt.) 10 poser karamelldessert (270) 4 poser jordbærdessert (108) 5 poser champignong-parmesan risotto (135) 5 poser semolina med grønnsaker (135) 5 poser pastaskruer (124) (smarte i salat) 8 poser grønnsakssupper (216) 7 poser spinat-og brokkolisuppe (189) 5 poser kyllingsuppe (135) 18 poser laktolight (243) Pris ved betilling hos Eurodiet: 3005,- Siden noe av dette har kort holdbarhet, og jeg nå bare vil ha dette ut av huset, selger jeg det BILLIG! :o) Selges samlet for 1500,- + inklusive porto dersom du vil forhåndbetale og jeg kan sende som norgespakke (koster 180 i porto) (da blir det bare 1300 for produktene). Henter du dem betaler du bare 1300,- (bor du i Oslo/Bærum kan du hente dem) I tillegg har jeg 15 poser brownies (kr 405,-) som har datostemppling 06/2010. De er like gode (det er jo pulver - holder seg lenge - jeg prøvde en i går. De er fine i vaffeljern i grunn - gir en søt sjokoldavaffel). De får du med gratis om du vil ha dem. Har også et lite lass av vegetarian pie med utgått dato du kan få med på kjøpet om du vil. Tar du med alt får du Eurodiet produkter til langt over 3 500 kroner for 1 500 kroner, så da er det jo litt å spare. Jeg har også 10 Easylife produkter du kan få med gratis om du vil Det er med litt tungt hjerte kjenner jeg, at jeg nå sier: førstemann til mølla! |
Det var trist at du ikke kan fortsette på ed! Håper du finner din vei videre:)
|
Avjo, jeg vil gjerne kjøpe alt samlet! :) Sender deg en PM.
|
Sitat:
|
oppdatert!
Sitat:
|
Sitat:
|
God morgen! :)
Jeg har har følgende Europrodukter jeg ønsker å BYTTE BORT: Bytter bort: 15 poser kyllingsuppe 5 poser risotto med sopp og parmesan 5 poser fransk potetstuing 6 poser pasta Dette byttes gjerne i: Skinkeomeletter Ost og gressløk omeletter Kjeks med sjokoladebiter Kjeks med bringebær Brownies Vanilje/karamell barer (Praline bar) Er også interessert i å KJØPE de overnevnte produktene, om du har noe du ikke trenger lenger. God dato, kort tid siden varene kom i hus. Har du noe i skapet ditt, med god dato, som du kunne tenke deg å bytte bort, evt selge, så si i fra. :) PS! Innlegget oppdateres etterhvert som produkter byttes bort. |
Oppdatert i dag! ;)
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13. |