![]() |
Sv: Maiskravletråden 30+
Er alt for mye mat jeg ikke takler konsistensen på. Er fortsatt overasket over at Anarko fikk meg til å spise sopp. XP Jeg er kre~~~sen.
|
Blåskjell er nydelig! :D
Men stangselleri!!! Fytti katta!!! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
liker ikke sopp. ikke pga smaken, men konsistensen. takler ikke rå fisk heller. alt som er gummiaktig egentlig... liker heller ikke tomat, annet som en mindre ingrediens iform av puree :p
|
Sitat:
|
rå tomat liker jeg ikke på smaken, men most kokt tomat som en saus går greit. er vel fordi de blir en masse krydder og kjøttdeig etc og da, ikke bare tomat.
imorgen skal jeg kjøpe fryseskap! blir bare et lite et, men det er for liten plass i frysedelen på kjøleskapet mitt, så jeg dobler volumet. må bare rydde og vaske gulvet på kjøkkenet. og på lørdag kommer pappa og skal prøve på finne ventilen som forrige eier la fliser over da han pusset opp badet.. (med elendig resultat, ikke en fuge som er rett, flisene henger skeivt og bak do manglet det en flis og ikke var det fuga..) |
Jeg er veldig glad i tomater. Ikke sååå veldig rå, men stekte, i saus, grilla osv. Jeg kan til og med spise tomatpure med skei. (vel og merke så koser jeg meg med den skeia og spiser ikke alt på en gang, spiser det som kjærlighet på pinne egentlig) :P
|
Lenas tekaker er fantastiske! Weee :D
|
Har aldri fått tekakene til å bli sånn som på hennar bilde, eg. Berre flate og rare, eller om eg tar meir kli i dei så blir dei berre harde toppar. Ikkje så lekre som i bloggen :(
In other news, eg bestilte ein lang bh som kunne brukes stroppelaus, for tre veker sidan og fikk han levert i posten i går. Passeleg i omkretsen, behageleg stoff - men skålane var jo altfor digre. Ikkje noko hold i det heile tatt når eg løsner på stroppane, berre ligg der og gapar. Håpar eg kan bytte i ein mindre storleik som passar, og at eg får den i tide. Eg må ha det parat om maks 5 veker, og leveringstid frå dei eg bestilte hos er 3 veker, håpar ikkje returtid blir altfor mykje meir. No begynner eg å bli litt desperat etter å finne noko som sit bra under kjolen min. :_oppgitt: |
Har aldri funne en bra stroppeløs BH, eg.. Syns det er kjempevanskelig. Men hadde en eg kan ha sånne silikonstropper på og syns det fungerte ok. Dei viser jo, men ikkje så godt.
No er eg straks på vei til eksamen. Skal ha seks timers skriftelig. Muligens den siste skriftelige eksamenen eg skal ha i mi tid som student, med mindre eg skal ha meir utdanning etter master. Ha en vakker dag! |
Oooh lykke til, Vimsen :) Håpar det går strålande!
|
Masse lykke til Vimsen - dette går strålende! :):):)
|
Lykke til Vimsen!
Jeg har også en stroppeløs bh. Den passer. Men jeg syns det ser rart ut. Og siden det ikke er stropper så står den litt ut. Men antar en kjole eller noe sånt kanskje ville gjort at den ligger inntil huden (?). Jeg har kun prøvd den på en gang. Jeg kjøpte den i det minste ikke selv, fikk den av min mor som synd den var idiotisk :P |
Hmm, jeg har jobba i undertøysbutikk tidligere, og det høres ut som at dere som ikke finner stroppeløse bh-er kanskje muligens kan ha feil størrelser! Det er i alle fall et veldig vanlig problem hos folk som ikke finner det. :)
|
Eg for min del har i alle fall absolutt feil storleik, dei fleste fører ikkje kolleksjonar som går langt nok :nei: Men det er no ikkje så lett å gjere noko med det sånn over natta. Det er 75B ein skulle vore, vettu. Men eg treng undertøy til kjolen min likevel eg. Blir ikkje noko artig bryllup med BH som vises :hylgrine:
|
Sitat:
|
Sitat:
Eg går her og drøymer om å shoppe i ein metropol som London - tilogmed Oslo eller Trondheim er vel paradis i forhold til denne lille utkanten her? Er det verdt å ta turen til bartebyen for å shoppe? Eg er alvorsleg glad i silke og blonder. Men rekk det nok uansett ikkje før bryllupet, har ringt og arrangert med retur og bytte av den eg bestilte og kryssar fingrane for at ein C-cup vil sitte litt betre. Det føles sært å bytte ned til ein C når ein vanlegvis duvar rundt i DD. |
åå jeg har så lyst til å kjøpe badevekt.
|
Jeg er så lite motivert for tiden. Så lite motvist at jeg faktisk glemte at jeg slanker meg idag og spiste en kanelbolle... :(
Mistejenten min er syk og jeg prøvde å få henne til å spise en bolle men hun ville ikke ha så da spiste jeg den da. :S Og nåt jeg tok siste bit tenkte jeg "men hva er det jeg driver med"? Fikk nesten lyst å putte fingrene i halsen.... *GAAAAAAH* Jeg gjorde ikke det alltså, ville aldri gjort det men følelsen av at jeg ville kvitte meg med bollen var STOR! Nå er det nye, harde tak og hvis jeg ikke kan lære meg å ikke spise av de andre sin mat så er det ikke noen vits i det her i det hele tatt. JEg må da kunne være i samme rom som høykarbomat uten å sprekke? *tar-seg-sammen* |
Sitat:
|
Puppa mine har også forsvunnet totalt.. Han jeg holder på med spurte meg ene ganga vi holdt på om puppene mine kom til å forsvinne, for han synes de var så små nå? Jo takk for den.. jeg har nok problemer med puppene mine fra før av, om ikke han også skal begynne å klage! :(
|
Mine blir nok berre tomme skinnsekkar som heng og sleng. Godt på veg alt. Men likevel så fyller eg opp ein DD når eg brettar dei saman :rolleyes:
Veit du Edla, det med venje seg av med å putte ting i munnen, det kjem etter kvart det altså. Eg hadde det også slik i starten, og det tok ei lita stund. Rydda bort litt potetgull som dei andre hadde spist, for eksempel, (vel teknisk sett så rydda eg vekk det potetgullet dei ikkje hadde spist :p ) og berre putta det i munnen utan å tenke over kva det var eg gjorde i det heile tatt. Og så "oj, oppsann" - og så måtte eg jobbe med å bevisstgjere meg der. For det er vel ikkje det at ein har så innmari lyst på dette, alltid, når ein "sprekk"? |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:15. |