![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Jeg tror offisielt at dette udo-cocosakjøret har noe for seg!!! :D
|
Og jeg er på en ufrivillig pause ...! Gikk så mye penger i kjedelige ting (les: regninger) denne måneden, at det kun var husholdningspenger igjen, gitt. Så jeg kjenner at jeg er mindre varm i kroppen igjen. Synes fortsatt jeg er relativt våken, som jeg følte jeg ble av det, så kanskje det er noe som sitter litt i. Men når jeg får penger igjen, så skal det shoppes olje!
Men leser i mellomtiden her i tråden og gleder meg over dere som framgang med dette! Det med at huden blir så flott av dette er utrolig kult! Har ikke så mye problemer med ansiktshuden, men huden på kroppen har vært noe tørr, men oi for en positiv endring! :) |
Huden (og håret) er vel en del av det som det "spares" på når det er knapphet på gode råstoffer.
Nå er forresten jeg tilbake i gamlelandet og har offisielt startet pent med 1ts udo's hver morgen. Jeg har ikke mye fett å kvitte meg med, men hadde håpet å redusere magevalken litt. Uansett ... om kroppen min kan bytte ut noe halvherdede oljer med "skikkelig fett" der hvor den trenger det - så er det helt greit for meg. :) Jeg skal forhåpetligvis leve med denne i 40-50 år til... :D Ferieutskeielser har dessuten gitt meg mer enn nok t-sonekviser... kanskje dette kan hjelpe? |
Sitat:
Kan jeg bruke denne uten problem? |
Sitat:
|
Hmmm blir helt misunnelig jeg når jeg leser om alle som frå så positive effekter på hud, hår, mage, varme går ned i vekt osv. Merker dessverre ingenting til dette jeg :(
|
Gleder meg til min flaske med UDO`s kommer......lengter etter den varme følelsen som noen snakker om her.....er en skikkelig frysepinn!
|
Sitat:
|
Er det denne som brukes? http://www.iherb.com/Flora-Udo-s-Cho...0-ml/4774?at=0
|
Så lenge det er Udo's, og 3-6-9-blend så tror jeg i grunn det kvitter, altså.
|
Hvordan reagerer dere om dere gikk for raskt frem? Jeg økte i går og kroppen har fått litt sjokk tror jeg hehe. Bløt avføring (sorry detaljer) og da jeg la meg var jeg så kvalm at jeg lå våken i mange timer. Har ikke klart verken Cocosa eller Udo's choice i dag, blir uvel bare av tanken.
|
Mitt første møte med den var 2ss på en halv dag... og samme reaksjon som deg... Uvel og uggen en god stund, ja... og mer olje sto ikke akkurat på ønskelista.
1ts om morgenen sammen med proteinpulver (som har altfor mye karbohydrater og dermed bare godt av litt olje!) fungerer fint. Men jeg må ha noe "å skylle den ned med". |
Her finner du akt du trenger å vite om Udos
Sitat:
|
Takk for info og svar.
Jeg har i noen uker nå tatt 1 ts udo`s til frokost og kanskje 1 ss cocosa. Begynte denne uka med 2 st udo`s og ca 1,5 ss cocosa. Ble litt ivrig så tok 2 ts udo`s morgen og kveld. I tillegg ble det masse mat med fett også i går. I dag blir det pause tror jeg, blir uvel bare av tanken. Særlig Udo`s synes det er skikkelig pyton. Tror jeg må gå over til kapsler om jeg skal klare å holde ut, selv om jeg leser at det kanskje ikke har samme effekt. |
Kan dere ikke bare bruke udos'olje istedetfor annet fett i et måltid da? Det blir mindre kvalmende. Jeg pleide å ha det i salaten min sammen med sennep.
|
Ypperlig i dressing eller shake synes jeg.
|
Sitat:
Vær heller litt mindre ivrige, og øk laaangsomt! Det er mitt tips. Jeg ble ikke kvalm av to drøye ss om dagen av hver etter å ha trappet opp over et par tre ukers tid. Om Udos'en smaker vondt, kamufler det på en eller annen måte. Jeg synes IKKE den smaker vondt, iskald, fra kjøleskapet smaker den ikke no. |
Sitat:
|
Jeg prøvde den bar i dag, men det klarer jeg ikke. Skjulte i grønnsaksgrateng til middag nå, etter steking, ergo fikk jeg dyttet litt sunn olje i hele familien! (Litt olivenolje over risen dems og...)
Men jeg tok mine 15ml utenom dette da, bar i dag, men det var første og siste gang. |
Det blir lettere og det er lettere om man drikker vann uten å puste i mellom.
|
Ah - og jeg glemte å si at om man har ubåter i potta kan man øke oljen litt, men om de dupper på overflaten bør man bremse til galleproduksjonen henger med og man får tilbake ubåtene....
:D FAKTA! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har ikke sinkmangel, nei. Hvordan det? |
Abonerer litt på denne tråden siden jeg selv skal prøve dette om litt.
Men jeg lurer på om det er noen som har sett forskjeller som dere vet kommer av denne blandingen? Måler dere rundt magen eller går det på vekta her? |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14. |