![]() |
Sv: Våre ED-dager!
Jeg er mye mer sulten når jeg spiser litt mer mat ja... fase to er en utfordring sånn sett!
Dagens: Pannekake kakao sjokokrispbar steikt sopp og grillet paprika (det er GODT!!!) Brownie seinere Trening: Spinningtime og 15 min crosstrainer |
sånn føler jeg det også, men bare hvis jeg spiser ett helt måltig med kjøtt og grønt, hvis jeg bare spiser litt kjøtt går det mye lettere... rare greier :rolleyes:
- sjokofrokost - jordbærdessert... på styrten... æsj - to laksefilet :o - eple kanel bar - sjokofrokost eller noe til kvelds |
Sitat:
Så tror jeg også at når jeg spiser bacongull eller sukkerfri sjokolade, så trigger det suget etter noe annet en vanlig mat i flere dager etterpå... :mad: I går kveld ble det visst både bacongull og en plate sukkerfri sjokolade (og selvsagt rett på do etterpå....) Nå MÅ jeg bare se til å slutte med bacongull og tull og så må jeg heller spise litt ektra mat eller ekstra ED produkt hvis jeg blir sulten. Det er tross alt bedre :o Min dag: Sjokofrokost Spinatsuppe Praline-bar Sjokopudding et eller annet senere |
Helgen ble som følger:
Lørdag: Sjokofrokost x2 Sjokoladebar Biff med stekt paprika og løk + litt salat, agurk 1 sukkerfri sjokolade :o Søndag: Sjokofrokost Sjokoladebar x2 Kjøttdeig og salat |
1 creme brulee shake (utrolig hva man venner seg til :lol:)
2 stekte egg og litt skinke Kyllingwok med ca fem cashewnøtter, salat ved siden av 1 Atkins sjokolade crips Brownies |
dagens:
frokost: capuchino lunsj: kakao (kald) middag: taco kvelds: kald kakao syns det er lettere å få det i meg når jeg slipper å tygge jeg... |
Kort inne med dagens:
Kakao cappucino kakao sjokobar Trening, 20 min på crosstrainer, 60 min spinningtime Har ikke spist noe annet i dag, det er ikke sunt for meg! Lei av 79-tallet allerede og vil ting skal gå fort... Glad jeg er tom for jordbærdessert Distrea;) |
Dagens.
frokost: kakao lunsj: crispy chocolatebar middag: kotelett, brokoli, blomkål, løk, fenikkel og sjy mellom: kakao kvelds: tror det blir karamelldessert |
... jeg har ett par til jeg... skal jeg sende dem over indi???? :p
- sjokolade drikk - jordbær dessert ...*gulp* - sjokofrokost - vafler Sikla over datteren sin toast med masse ost :sikle: også tar jeg noe til kvelds... ops feil farge :p |
Sitat:
Skrekk og gru! Nå fikk jeg assosiasjoner til Fear Factor og de der tullingene som spiser levende innsekter og sånn... Huff |
huff ja... :eek: .. godt dem snart er over :p
|
Min ED-mandag
Sjokofrokost ED-omelett m/salat og rød paprika Praline bar 1,5 stk karbonader m/brokkolig og blomkål Cappuccino Spiste forresten 2 stk sånne halve påskeegg med sjokoladetrekk og strø på søndag kveld - de hadde gjemt seg laaaang inne i skapet...:o Kastet restene av bacongull og mørk sukkerfri sjokolade som jeghadde i skapet - jeg kan ikke ha noe snt i huset dessverre. |
:sikle: jeg har i skapet... og skal unne meg når jeg fortjener det en gang :p
spørs når det blir :rolleyes: |
Dagens:
V 79:):) ned 0,4 fra i går:) Capuccino kakao pannekake Seinere blir det et glass vin, litt sopp tror jeg, og en sjokobar... INGEN suppe, never!:D |
mmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaat.... eller MAT?,, måltider hvertfall :p
- brownie - paela... pitte litt av den - to egg, 2 pepperskinke og litt gjestekaviar :D - Eple/rosin musli - 2 osteskiver :o |
Dagens:
frokost: capuchino lunsj 1: røde frukter muslibar lunsj2 :rodme: grovbrød med laks og en smultring middag: omelett kvelds: creme brulee ikke så stolt over lunsj nr 2 da, men det kommer en dag i morgen (tralala) og jeg skal være mye flinkere da :D |
flink du Distrea - som kan ha sånn i huset :D
Jeg får nok heller kjøpe når jeg fortjener noe ekstra - HVIS jeg fortjenere noe da... :p Min tirsdag: Sjokofrokost Aspargessuppe m/salat og 3 skiver skinke Praline bar ca 150 g grillet kylling m/salat, brokkoli og blomkål Sjokopudding 35 min rask gange |
Kort innom med dagens:
kakao atkins morningshine, de er ikke gode... Blomkål pannekake og så tror jeg det blir en brownie Trening: 20 min crosstrainer, 60 min spinningtime |
veldig kort også det ;)
- brownie - 1 egg og en kyllingpølse - sjokobar - "vafler" med smør :D |
Min dag:
Sjokofrokost Spinatsuppe + agurk, rød paprika og 3 skiver skinke Praline bar 1,5 stk kyllingkarbonader m/salat, sjampignong og litt paprika Cappuccino 1t rask gange + 20 min tur |
har du sett PRIKK Ruska! :)
|
Så flinke dere er. :heia:
Skrev vel ikke opp gårsdagens, men tror den ble ganske lik dagens: 1 Ingis bolle med skinke og agurk 1 salat med skinke, egg og bittelitt ost 1 ED-bar Omelett |
Sitat:
|
Dagens fra meg:
Kakao Brownie Prailine bar Tror det blir en pannekake og... og kanskje litt blomkål Og jeg kunne drept for en biff! (men tenker bare på noe helt annet...) |
jeg spiste alt for mye kjøttdeig i sta, men det var så godt.
tenkte det var 200 gr, men tror nok det var mer :o - brownie - kjøttdeig... for mye og litt sukkerfri ketshup - vafler |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19. |