![]() |
Sv: Eurodiett bytte- og salgstråd
Det jeg kan tilby er:
- sjokoladepudding (10) - sjokoladedrikk (bortbyttet) - karamelldessert (10) - risotto (bortbyttet) Disse tingene har gått ut på dato i løpet av sommeren, så de kan den som kjøper minst tre av tingene over få med på kjøpet: - vaniljepudding (2) - jordbærdessert (3) - ferskendessert (2) Og jeg er interessert i: - pannekaker - cappuchino - kremet grønnsakssuppe - kyllingsuppe eller jeg kan selge det. |
Jeg har grønnsakssupper som jeg kan bytte i sjokoladedrikk om du vil :)
Skal telle opp hvor mange det er hvis du er intressert :) |
Flott, savoy, gjerne! :) Jeg har redigert inn kyllingsuppe også blant det jeg er interessert i.
|
Sitat:
|
Jeg bytter gjerne disse produktene;
4 stk aspargessuppe 4 stk karamelldessert selges eller byttes gjerne mot; frokost sjokoladedrikk pannekaker brownies omelett skinke eller sopp |
Sitat:
|
Selges samla. Pris fra ED i parantes, samla pris 700,- pluss porto. Alt skal vere god dato, innkjøpt for ca ein mnd sidan.
(Kan evt hentast i Bergen dei neste 7-10 dagar.) 17 poser mushroom - parmesan (535,-) 5 poser aspargessuppe (135,-) 8 poser paella (252,-) 5 poser semolina with vegetables/couscous (157,-) 4 poser creme brulee (108,-) 2 poser karamelldessert (54,-) 4 poser kyllingsuppe (108,-) 3 poser vanilla custard (81,-) 3 poser chocolate custard (81,-) 2 poser hot chocolate (54,-) |
Ønsker å bytte bort:
14 poser kyllingsuppe 6 poser Risotto m/sopp og parmesan 2 poser Fransk potetstuing Bytter gjerne mot følgende: Skinkeomelett Kjeks m/sjokoladebiter Kjeks m/bringebær Vanilje/karamell Bar Brownies |
:blomster: GodMorgen, du vil ikke bytte kyllingsuppa mot 20 pakker sjokoladepudding og karamelldessert, da?
|
Jeg ønsker å BYTTE BORT følgende Eurodiett produkter:
Bytter bort: 18 Praline barer 15 poser kyllingsuppe 5 poser risotto med sopp og parmesan 5 poser fransk potetstuing 6 poser pasta Dette byttes gjerne i: Skinkeomeletter Ost og gressløk omeletter Kjeks med sjokoladebiter Kjeks med bringebær Brownies Vanilje/karamell barer Er også interessert i å KJØPE de overnevnte produktene (om de selges til redusert pris), om du har noe du ikke trenger lenger. Ta kontakt om dette er interessant! :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei dere. :) "Ny" på euro her.
Noen som fortsatt har noe til salgs? Er IKKE interessert i suppene eller dessertene, men puddingene og alt det andre går greit. :ja: |
Sitat:
|
Sitat:
Helst ikke. :lol: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har ti sjokoladepuddinger til salgs. :) Kan også byttes mot kyllingsuppe, pannekaker eller cappuchino.
Karamelldessertene og de lett utdaterte vaniljepudding, jordbærdessert og ferskendessert ser det ikke ut til at noen vil ha, nei. :lol: Gis bort mot porto! |
Sitat:
Eg har framleis ein haug til sals, kan muligens putte på litt pannekake og/eller brownies om ønskelig. Står liste bittelitt lenger opp i tråden. :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Er det noen som har noen poser ertepuré liggende i et skap og vil selge dem? :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38. |