![]() |
Sv: Våre ED-dager!
Dagens:
Karamelldessert som shake.... 1 salat med skinke og fetaost 1 omelett 1 bar 3 cashewnøtter. __________________ |
Torsdagen:
Sjokofrokost Aspargesssuppe + agurk, sjampignong, 3 skiver hamburgerrygg Praline bar Omelett av 2 egg + 2 skiver bacon m/salat og paprika Sjokopudding-shake 1t styrketrening |
Sitat:
|
Bedre med en ts enn en t! Jeg er med på den når som helst jeg! :)
|
Dagens
Kakao Atkisn sjokobar (a bit much!!!) Pannekake Biff i dag, med ratatouille (chili, hvitløk, løk, vårløk, paprika, squash, tomater, sukkererter, en dæsj sitron, og parmesan), og vin... Chianti-dille for tiden! Godt med en dags variasjon i pulvergreiene, tror det er det som kan gjøre det levelig i ti kilo til. Men tirsdag har jeg holdt på i tre uker! Jamen går tiden fort! |
tia går utrolig fort. Og du er super flink indi!
- sjokofrokost - ett egg og to skiver skinke - brownie - vaffel med smør |
Dagens i dag:
v 78,4 Pannekake brownie sjokobar Laks med ratatouille og to glass premier cru... Ingen trening... Eller... har nok gått 8 km i dag til sammen, men det teller liksom ikke! |
her er synderen... og jeg må jo skrive ned det også:o
- capucino - sjoko bar - 30 paranøtter, 26 gr kjeks sjokolade,30 g melke sjoko (sukkerfrie) - 1 knakkpølse - 300 gr blomkålmos, 200 gr kjøttdeig og 6 osteskiver :flau: :rødme: |
stakkars angrende synder... haha...
:) |
hahaha :lol en mett sådan :p
|
Synes dere er flinke jeg. :heia:
Jeg ser at det blir lite ED-retter på meg i helgene, men jeg spiser rene produkter og masse gr.saker....:ja: Litt opptatt med lavkarbopikene om dagen, men jeg følger med på dere! :D |
Det er joSÅÅÅÅ bra Titti! grattis med FIN butikk :klem:
jeg er irritert på meg selv.. en kilo (ja da mye vann) pga gårsdagen. FA.. Jeg som ville sett 80 tallet snart. Nå ikke veie seg før torsdag! |
Sitat:
Og Distrea, vekten hos meg viser 1,4 opp fra i går! Forstår ikke at det går an jeg... om jeg veier all maten jeg spiste i går, så er det jo ikke så mye en gang! Det er jo ikke reell vektoppgang og fett og sånn, men irriterende... Tror jeg må sjekke medisinene jeg går på og jeg, for å se om det er noe der som gjør at jeg samler vann... Og det er jo bare idiotisk å begynne å tenke på dette, men jeg blir liksom bare en smule frustrert... Men søndagsværet er flott da... ut og gå! |
:klem: frustrasjonsklem. Medisiner kan binde vann ja :ja:
Her regner det!.. men jeg er flink og rydder veranda, så den er klar til finværet kommer igjen. ops... skravling i feil tråd... igjen... hehhe:p |
Sitat:
Er vel ikke så mye for dere enda, men snart! :D |
Sitat:
|
fælt så slapp jeg var blitt med å skrive inn maten min da...
Fredagen Sjokofrokost Spinatsuppe + agurk, paprika og 3 skiver skinke Praline bar 150 g kjøttdeig m/sopp og salat Sjokodrikk m/vann (æsj...ikke godt, men hadde ikke mer soyamelk) 1 gl rødvin, 1 plate sukkerfri sjokolade Lørdag Sjokofrokost Sjokopudding-shake Choco-bar 5 stk kyllingvinger, stekt aubergin, sopp, bacon (nam :D) 1 gl rødvin, 1 plate sukkerfri sjokolade ...igjen :_plystre:og litt bacongull....ops 40 min rask gange Søndag Sjokofrokost Sjokopudding-shake 2 egg, 3 skiver bacon, blomkål og sopp brownie (etterpå) og sikkert et glass rødvin Kjøpte meg en 3-liter rødvinsdunk på fredag, så nå blir det vel et lite glass her og der :D og kan definitivt ikke ha sukkerfri sjokolade eller bacongull...da må det i min munn :o kanskje en idé å slutte å kjøpe det... |
Ble faseto-mat på meg idag og, kjøpte kyllingvinger i stort i går, og måtte jo smake når jeg stekte opp alt i dag da. Men greit nok. Ingen seriøs utskeielse:)
Oppsummert: sjokofrokost eplekanelbar capuccino noen kyllingvinger og gratinert blomkål I morgen er det streit fase en igjen!:) |
flinke til å spiser rett også syns nå jeg!
Utskeielsene er tross alt blåbær forhold til hva jeg kunne få i meg i "gamle dager" - 2x brownie - 1 pannekake - 1 capucino - 300 gr blåmkålmos |
Dagens:
sjokofrokost kakao pannekake Ingen trening, og dårlig form, så tviler på om det blir mer mat og! I morgen er en ny dag! |
uff da Indi - du i dårlig form. Her kommer en god bedringsklem fra meg :klem:Håper du får en bedre dag i morgen!
Dette har jeg spist i dag: Sjokofrokost Sjokopudding-shake Choco-bar 7 kyllingvinger (veide 6 stk og det var 178 g MED alle beina, så da tok jeg siste stakkarn som lå på stekebrettet også :D) + stekt aubergin og salat Brownie eller cappuccino etterpå 1t 15 min trening i dag (Distrea: les 1 ts og 15 ml :lol: ho ho) Magen min romler noe så grasat i dag... mon tro om den ikke likte helt de Chlorella-tablettene jeg har begynt å ta...:rolleyes: |
Håper du blir bedre i morgen indi! :klem:
ruska: MEGET bra, det må jeg si! :p god på trening du.. her kommer det alltid noe i veien :o Forstår ikke hvordan jeg hadde til til å jobbe :rolleyes: - cappucino x2 - praliene bar - vafler :) |
Sitat:
Jobbe - nei, hvem har vel tid til det?? :D |
allo allo? ingen her? nei nei, da får jeg vel legge inn min ED-dag i ensomheten da :o
Sjokofrokost Agurk, sopp, brokolli og 3 skiver skinke etter 1,5 time ble det spinatsuppe Chocko-bar Ed omelett m/auberginer, blomkål og 4 skiver hamburgerrygg Cappuccino eller sjokopudding-shake etterpå Er oppblåst og rar i magen i dag - føler som om jeg har lagt på meg 4 kg rundt livet :mad: ikke skal jeg ha mensen heller....fanken... |
:D tittei... her er jeg! men har ikke lsyt... vanskelig dag i dag. Det har ramlet inn litt ymse lavkarbo greier som ikke er ED i dag.
så her må jeg jo bekjenne mine synder :o - Eple&rosin bar - cappucino - vaffel 6 skiver gulost 15 paranøtter og to never bacon gull :o |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50. |