![]() |
Sv: Eurodiett bytte- og salgstråd
Har sendt deg PM. :)
|
1 pose creme brulee
2 poser vanilje pudding(custard?) 11 vanilje bar 11 sjokolade bar 1 spinach, cress and broccoli soup 2 paella 1 mushroom parmesan risotto 2 grønnsakssupper med krutonger Selges helst samlet! Verdien er kr 850,50,- selges for kr 750,- og kjøper betaler frakt. Bytter også gjerne mot: Pannekaker Brownies Ost, eller skinkeomeletter Kjeks med bringebær og sjokolade Chocolate cereals Pasta Sjokoladepudding |
Sitat:
|
Ja, folkens... :p
Jeg har fortsatt veldig lyst til å få byttet en del produkter, har både barer og kyllingsuppe for de som måtte være interessert! ;) Jeg ønsker å BYTTE BORT følgende Eurodiett produkter: Bytter bort: 18 Praline barer 15 poser kyllingsuppe 5 poser risotto med sopp og parmesan 5 poser fransk potetstuing 5 poser pasta Dette byttes gjerne i: Ost og gressløk omeletter ( i nøden går det med skinke-omelett...) Kjeks med sjokoladebiter (evt noen kjeks med bringebær...) Brownies Vanilje/karamell barer Send meg en PM om du er interessert. :) PS! KJØPER også gjerne om du selger til redusert pris. |
8 poser risotto
4 poser couscous 2 poser brokkoli- og spinatsuppe Byttes i desserter, brownies, kjeks eller barer! |
Sitat:
|
Jeg tør ikke kjøpe mer her jeg. Sist jeg kjøpte produkter her så fikk jeg tilsendt en eske der så og si alle produktene var gått ut på dato, halvparten gikk ut på dato i 2009. For de produktene betalte jeg kr. 1350,- og nesten alt var uspiselig. Prøvde å få kontakt med vedkommende som solge meg varene, men får ikke svar :( .
|
Så kjedelig, Pearl. :(
Dumt å selge varer som er utgått på dato. Jeg har heldigvis bare hatt positive erfaring med kjøp her. |
Har også bare hatt positive erfaringer med bytting så langt. Ikke prøvd ut kjøp/salg enda, men skjønner at du blir skeptisk etter å ha vært så uheldig. :_oppgitt:
|
Sitat:
Uff så uheldig:( Det burde likevel kunne gå ann å spise det, holder en stund slike pulverting! Har du prøvd? Husk at det bare er best før:) :) |
Så kjedelig Pearl! Denne tråden er jo avhengig av at man er ærlig og rederlig når man bytter/selger produkter!
Selv har jeg bare hatt positive kjøp og byttehandler. |
Sitat:
|
Sitat:
|
15 poser kyllingsuppe byttes bort i vanilje/caramelbarer, sjokoladekjeks, brownies eller ost/gressløk omeletter. Interessert? :p Send meg PM. ;)
Har også 5 poser risotto og 5 poser fransk potetstuing, om noen har lyst å bytte i det. :) |
jeg har også god erfaring med kjøp og salg
men ergelig når det blir sånn. kanskje en ide og advare ved og legge inn nicnavnet,,,kanskje ikke lovlig er jo også mulig at vedkommende ikke var klar over at de hadde gått ut på dato |
Oppdatert etter at diverse er byttet bort! :)
Jeg ønsker å BYTTE BORT følgende Eurodiett produkter: Bytter bort: 15 poser kyllingsuppe 5 poser risotto med sopp og parmesan 5 poser fransk potetstuing Dette byttes gjerne i: Ost og gressløk omeletter ( i nøden går det med skinke-omelett.) Kjeks med sjokoladebiter (evt noen kjeks med bringebær...) Brownies Vanilje/karamell barer Send meg en PM om du er interessert. :) PS! KJØPER også gjerne om du selger til redusert pris. |
Da kommer jeg også inn her med en oppdatert bytteannonse:)
1 pose creme brulee 2 poser vanilje pudding(custard?) 11 sjokolade bar 1 spinach, cress and broccoli soup 2 paella 1 mushroom parmesan risotto 2 grønnsakssupper med krutonger 25 ost- og skinkeomeletter Selges helst samlet! Verdien er kr 1247,50,- selges for kr 900,- og kjøper betaler frakt. MEN; jeg ønsker aller helst å bytte, og da mot: Pannekaker Brownies Kjeks med bringebær og sjokolade Pasta Sjokoladepudding Send meg en pm:) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei, ser det er en stund siden noen har vært her...(bare noen dager da...) Jeg har to ting jeg ønsker å bytte bort!
Jeg har: 6 poser med brownies 6 poser med ham omelett utgår i beg av 2012, sånn at ingen blir lurt... Jeg bytter mot samme antall i(må ikke være 6 produkter av samme slag): Pannekaker Sjokolade frokost blanding Prailine bar Vanilje/Karamell bar Kjeks Soyanøtter Hvis noen er interessert bare skriv en pm! :p |
Noen som er interessert i å gjøre en god byttehandel? :D
Har fortsatt mange produkter jeg gjerne vil bytte bort, så nå gir jeg følgende mulighet :p : Du får 25 produkter - i bytte mot 20 produkter. Du får 15 produkter - i bytte mot 12 produkter. Du får 10 produkter - i bytte mot 8 produkter. Bytter bort: 15 poser kyllingsuppe 5 poser risotto med sopp og parmesan 5 poser fransk potetstuing Dette byttes gjerne i: Kjeks med sjokoladebiter (evt noen kjeks med bringebær...) Brownies Vanilje/karamell barer Ost og gressløk omeletter ( i nøden går det med skinke-omelett.) Send PM om du er interessert. ;) |
Sitat:
|
ser det er VELDIG mange som ikke er gla i suppene.. jeg pleide tilsette litt ekstra vann og bruke den som base med grønnsaker oppi.. som en grønnsakssuppe:) det var ihvertfall MYE bedre enn ren suppe!! ...bare ett lite tips/forslag:)
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33. |