![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Sitat:
|
Sitat:
|
Nå har jeg forresten både cocosa og jarrow formulas-olje i skapet (extra virgin, begge to) - og mens cocosaen har stivnet, er den andre kokosoljen fortsatt flytende. Stusset litt, siden det skal være sånn omtrent det samme - vet ikke om det indikerer noe om innholdet, dog. :cool:
|
Jeg skal til å kjøpe jarrow nå.. er det noe galt med den? Fungerer den på samme måte i kroppen fordi?
|
Heba sier hun/han (?) bruker Amanprana Okinawa Omega Happy Delight framfor Udo og at smaken er bedre + at leddene bedres. Høres fortrteffelig ut begge deler for min del. Noen som vet hvor denne oljen er å få kjøpt?
|
Sitat:
|
Jeg prøver å holde meg på oljetoget, har prøvd å ta UDOsen bar, men det er virkelig bare pyton. Vekta går i riktig retning, men jeg har også gjort et kraftig kutt i cola-zero og tror nok det har en stor del av skylda...
|
. . . og jeg har tatt Cocosa i et par dager, En god teskje morgen og kveld. Men ikke Udo's. Økonomien tillater det faktsik ikke. Det vil si, - jeg prioriterer det ikke.
men Cocosa'en tror jeg er bra. Jeg blir bare så SINNSYKT mett av den. Er øøøørlitegrann redd for at jeg da ikke kommer til å spise nok. Skjønt, - :D |
Sitat:
Cocosaen jeg hadde i skapet fra før har stått siden mars/april og den gikk tom først nå! Den jeg bestilte nå er dobbelt så stor :eek: |
Sitat:
Men jeg tror ikke 4 ss om dagen er noe jeg greier uansett:o |
Vil gjerne dele at jeg er nå 4 dager uti dette, og jeg kjenner så utrolig stor forskjell i magen! Jeg føler meg som meg selv igjen og er ikke tung, oppblåst og ekkelt i magen. Jeg begynte på nytt med lavkarbo for 1 uke siden også, men det er først nå som jeg begynte med udo's at jeg merker dette! Herlig :D
|
Kanskje jeg må kjøpe den Udo'sen likevel . . .
|
Sitat:
|
Spiser dere alle en skje før et måltid? Blir dere fortere mett ved inntak av maten etterpå da sånn at dere totalt spiser mindre nå? Følger spent med på sidelinja, jeg.
|
Jeg tar de ikke i sammenheng med måltid egentlig.. men jeg tar de på morgen en gang før frokost, og en gang før middag. Vurderer å ta enda en før kveldsmat, men jeg lurer på om det blir for mye med 3 ganger om dagen. Er 1 ts det er snakk om.
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Jeg har bestilt Udos fra Iherb. Kommer vel om en 10 dager eller noe :)
I mellomtiden tar jeg Xcia (?) slike frø med mye omega3 osv i, kamut og cocosa :) Merker ikke noe til dobesøk, så det er kanskje udosen som gjør det? |
Jeg har ikke gått ned noe mer i vekt jeg da, men magen er blitt litt flatere, og kroppstemperaturen er økt ganske mye, kjennes det ut som. Fryser i alle fall ikke lenger, som jeg gjorde før.
Grunnen til at jeg ikke går ned er vel fordi jeg har havnet litt på et platå. Men med tålmodighet og oljer så slipper det vel snart. :) |
14 dager på oljekjöret har resultert i 1, 4 kg ned :D Juhu!!
Har tatt 2 ss cocosa, og 2 ts udos daglig. Magen har roa seg ned, så skal öke litt på udosen nå tenkte jeg. Har ikke merka noen ökt temperatur, men er jo verdens störste frysepinn........ Men buksene sitter mye lösere! Spennende detta her ;) |
1kg ned den siste uken!
|
Hehe, glass og plast ja - det streifet ikke tankene mine engang. :p Takk for oppklarende svar!
|
Jeg tar fortsatt ikke Udos, men holder meg til 2 ss cocosa og 1 ss tran om dagen. Måtte sjekke målene mine nå, og jeg har gått ned 3 cm rundt det smaleste på midjen og +/- 5 cm rundt tykkeste på magen (litt usikker på akkurat den, men omtrentlig der) siden jeg startet med dette cocosakjøret for halvannen måned siden.
|
Jeg spekulerer og spekulerer... Hvorfor hjelper ikke "bare" cocosa? Noen tar Udos, andre tran (Cyan nettopp her), andre en annen olje igjen.
Hva skjer egentlig siden man får slikt resultat av en kombinasjon? |
Jeg har gått ned enda et lite hakk på skalaen, og i likhet med forrige rapport har jeg vært bortreist igjen (uten oljene)
Men jeg var bare borte en langhelg denne gangen, og jeg tror nok det er oljene som har rikket på vekta for min del, ettersom jeg sto stille i månedsvis tidligere! Juhu! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54. |