![]() |
Sv: Den store film-tråden!
Sitat:
|
Sitat:
http://www.imdb.com/title/tt0379786/ Elsket den serien, synd at det bare ble en sesong... Jeg likte også Red Dwarf, som er en humoristisk Sci/Fi serie (britisk) - ikke alt er like bra, til tider er det veeeldig enkel humor - men det er jo også greit :) http://www.imdb.com/title/tt0094535/ |
Sitat:
|
Sitat:
|
var i new york (!!) nylig, og så den marilyn monroe-filmen på vei tilbake. den likte jeg kjempegodt! michelle williams gjorde en stor-jobb. noen andre som har sett den??
|
Aaaaah, f**n som jeg gleder meg til Prometheus!!!!!
|
The Devil Inside gikk på kino mens vi var i Dublin. Tenkte å se den der, men fikk ikke tid. Skal kjøpe dvden når den kommer.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Tror sannelig jeg må lette opp alle de gamle Aliensfilmene igjen.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Alien ble ganske snart en suksess, men den første oppfølgeren ble ikke laget før i 1986. Det er hittil laget i alt seks filmer med monstre fra Alien:
|
Alien Resurrection snakker vi ikke høyt om.... hehehe.
Alien vs Predator tenker jeg egentlig ikke på i denne serien. Uhorvelig dårlige, selv om man har to av de tøffeste vesenene i sci-fi |
In the name of the father er en fantastisk film!!
Sitat:
|
Så Iron Sky i går. Herlig film med syltynt plott og massivt kultpotensial. Nazister fra månen, fantastisk!
|
Sitat:
|
Så Prometheus i går. Noomi Rapace og Michael Fassbender er helt utrolige, spesiielt sistnevnte. Filmen ser meget bra ut også, og den er grei underholdning, men synes den manglet en del og det var en del logiske brister her og der. Den klaustrofobiske angsten fra Alien er helt borte.
|
Vi så Hugo for noen dager siden! Veldig sær film, men verdt å se :)
|
Sitat:
|
Etter å ha sett traileren til Dredd ble jeg skuffa, men så leste jeg Total Films 'anmeldelse' av en visning på ComiCon i San Diego, og kjenner en svak sitring igjen. Judge Dredd er jo bare forbanna kul.
Ellers er det jo ikke lenge til Chris Nolans siste Batman-film har premiere. Gleder meg til Tom Hardy som Bane og er spent på hvordan Anne Hathaway gjør seg som Catwoman. Ellers, kjøpte Planet of the Apes-boksen på Blue-Ray, samtlige orginalfilmer, pluss remaken (usj) av Tim Burton og Rise of the Planet of the Apes. Vakkert. Kona fikk Harry Potter-boksen i bryllupsdagsgave (and they say romance is dead) |
Sitat:
Jeg har nettopp pløyd gjennom alle Beck-episodene. Elsker også svensk krim! |
tim burton er ofte bra, men planet er en gigantisk bommert
|
For å reklamere litt for en film som går på kino nå. Jeg så Wes Anderssons Moonrise Kingdom forrige helg, utrolig nydelig og rørende! Handlingen er lagt til sekstitallet, og koloritten deretter, litt sånn polaroid/super8-farger, og alt er ellers tidsriktig til fingerspissene. :) Og ikke rørende på en klissete måte heller, mer quirky og rar, på alle de gode måtene! Og med flere av mine favoritter fra o store Hollywood, som Bill Murray, Edward Norton, samt en Bruce Willis som stadig imponerer meg i rollevalgene sine! :)
Mer her! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30. |